Модель відкриває собі нову сферу діяльності.
Із початком осіннього сезону світові знаменитості почали анонсувати виходи нових брендів. Хтось планує запустити косметичний лейбл, комусь ближче білизняна сфера, а хтось, взагалі, зайнявся виробництвом безалкогольних напоїв. Саме це для себе обрала Белла Хадід.
24-річна модель повідомила, що стала співзасновником компанії “Kin Euphorics” – бренду безалкогольних адаптогенних напоїв, який обіцяє підняти настрій та покращити самопочуття.
Читайте також: Розі Хантінгтон-Уайтлі представила свій косметичний бренд
В одному інтерв’ю для американського видання Vogue Белла розповів, що не може згадати, як сталося її знайомство з цим брендом, але з 2019 року вона постійно вживає ці напої — вони допомагають їй прийти до тями після насиченого робочого графіка.
У той момент, коли її колеги “по цеху” освоюють алкогольний бізнес (Кендалл Дженнер запустила цього року бренд 818 Tequila), а такі знаменитості як Кейт Хадсон, Дуейн “Скеля” Джонсон, Джордж Клуні та Кемерон Діаз давно вже у цій сфері трудяться , Белле Хадід вирішила приділити увагу енергетичним напоям
Ви можете випити склянку віскі, щоб підняти собі настрій на 20 хвилин, а можете пити Kin кожен день, щоб почуватися краще весь час,
– заявила Хадід.
Хадід приєднається до генерального директора Джен Бетчелор як співзасновник компанії та створить нову лінійку напоїв: вони будуть наповнені витяжкою лаванди, яка вирощується на сімейній фермі Хадід у Пенсільванії.
Варто зазначити, що цей маєток дуже важливий для моделі: вона разом із сім’єю провела там багато часу в період пандемії. Сестра Белли, Джіджі Хадід та її бойфренд Зейн Малік навіть купили будинок поряд. Отже, нова лінійка безалкогольних напоїв, розроблена Беллою, не лише комерційний хід та данина поваги до своєї сім’ї.