Мода дуже мінлива і складається з безлічі змінних. Тим не менш, є люди, які задають її тон і визначають, що ми купуватимемо і носимо в наступних сезонах. Від їхньої думки залежать асортимент продукції в магазинах та розвороти глянцевих модних журналів.
Ми представляємо список із 12 найвпливовіших людей, які визначають тенденції світу модного взуття.
Обидві ці компанії – великі рітейлери, що спеціалізуються, зокрема, і на моді. Zappos сьогодні працює над покращенням власного сервісу доставки, а Amazon Fashion поступово посідає місце у сегменті роздрібної торгівлі. Нещодавно компанія запустила нову взуттєву колекцію спільно з Сарою Джесікою Паркер, про що повідомила громадськість цікавим дебютним відео.
Крістіан Лубутен
Цей всесвітньо відомий бренд продовжує розширювати свій асортимент. Лубутен нещодавно випустив свою першу колекцію чоловічих кросівок. Крім того, команда компанії брала участь у створенні святкового вбрання для кубинської збірної на Олімпіаді в Ріо. По всьому світу налічується 142 магазини Christian Louboutin.
Цього року легендарний дизайнер оголосив про колаборацію з Ріанною та Vetemens, представивши нові колекції взуття. Глобально бренд продовжує відкривати нові магазини, а наступного року представить документальний фільм про життя дизайнера та його улюблені стилі.
Стів Мадден
Помірні ціни на продукцію та правильні підходи до організації роботи бренду допомагають компанії нарощувати обороти. У 2016 році Стів Мадден відкрив 24 нових магазини по всьому світу та запустив онлайн-магазин для європейських споживачів.
Каспер Рорштед
Продажі компанії вже збільшилися на 32%, а обличчям бренду стали Каньє Вест, Фаррелл Вільямс і Ріта Ора.
За останні 10 місяців VF Corp на чолі з Еріком Вайсманом повністю змінила свій портфель брендів, позбавившись неприбуткових марок, що дозволило значно збільшити продажі.
Блейк Крюгер
Американський виробник взуття Wolverine World Wide Inc цього року збільшив свою присутність у онлайн-сегменті. Один із брендів компанії Keds відсвяткував своє 100-річчя, чим привернув особливу увагу громадськості та соціальних медіа. Основними ж торговими марками компанії є Merrell, Sperry та Saucony.
Для просування взуття своїх брендів Салліван використовує широкомасштабні рекламні кампанії та онлайн-продаж. Основною торговою маркою Caleres Inc є Sam Edelman.
Компанія працює в сегменті спортивного взуття та демонструє впевнене зростання. Серед шанувальників взуття Skechers – зірки першої величини.
Марк Паркер
Паркер очолив компанію лише у червні. Його основна стратегія – зміцнення позицій бренду у спортивному сегменті ринку та боротьба з двома основними конкурентами – Adidas та Under Armour.
Одні з найбільших рітейлерів світу цього року скоротили 400 робочих місць, проте під керівництвом братів Нордстромів компанія рухається вперед і укладає партнерство з брендом Бейонсе Ivy Park, а також Джессікою Альбою та Меліссою МакКарті.
Лідируюча світова мережа аутлетів із продажу спортивного взуття. Цього року компанія Джонсона відкрила новий магазин у Лондоні та збільшила чистий прибуток на $127 млн.
Фото: Gettyimages