Закрити
UA
Мода

5 речей, які заважають вашій продуктивності

Поділись:

Кожного з нас на роботі наздоганяє фрустрація, але вона не повинна набувати хронічної форми.

posts-to-db-Фото 1

Ви не виконуєте план, засиджуєтесь допізна, постійно зриваєте дедлайн? Ми виділили кілька поганих звичок, які послаблюють вашу усидливість.

Ви постійно у телефоні

Ми не можемо уявити життя без цього ґаджету: хто буде будити нас вранці та контролювати кількість пройдених кроків? Але іноді активне використання телефону може мати негативний вплив на наше життя. Щоб не робити складне завдання, ми краще запостімо фото з кавою в Instagram або надішлемо подружці парочку смішних мемов.

Як упоратися:

  • вимкніть телефон

  • сховайте телефон

  • відключіть усі повідомлення

  • використовуйте телефон лише у перервах

Читайте також: ПРАЦЮВАТИ НЕ МОЖНА ПРОКРАСТИНУВАТИ: ЯК НЕ ВІДКЛАДЖУВАТИ СПРАВИ НА ПОТІМ?

Ви берете на себе занадто багато

На вашому совісті вже три важливі проекти, а ви хочете взятися ще за четвертий? Нам здається, що це не найкраща ідея. Ваш блокнот рясніє тисячами завдань, з якими ви просто фізично не в змозі впоратися? Потрібно чітко зрозуміти, що вам потрібно зробити невідкладно, що можна відкласти, а чого взагалі відмовитися. Іноді говорити “ні” корисно для здоров’я та стійкої психіки.

Як упоратися:

  • Перегляньте список завдань перш, ніж взятися за наступне

  • чесно оцінюйте свої можливості

  • не бійтеся відкладати погані справи на потім

  • ставте на перше місце себе та свої потреби

Ви працюєте у бардаку

Можливо, частина вашого дорогоцінного часу йде на пошук важливого документа в купі папірців на столі, а ви не можете зосередитися на роботі, розглядаючи порожні склянки з-під кави та сувеніри з подорожей. Порядок на столі – порядок у голові. Середовище, в якому ви працюєте, має стимулювати вас на народження нових ідей і надихати на подвиги.

Як упоратися: 

  • на початку та наприкінці дня виділяйте 5-10 хвилин на прибирання робочого місця

  • не їжте і не пийте за столом

  • купіть аксесуари для зберігання паперів та канцелярії

posts-to-db-Фото 2

Ви не складаєте план

Якщо ваші завдання написані на уривках папірців, стікерах та серветках, ймовірність того, що ви все виконаєте, знижується. Для більш ефективної роботи вам варто завести блокнот, в який ви записуватимете все, що від вас вимагається і розділяти завдання за рівнем їх терміновості. Суворий розпорядок дозволить вам оптимізувати свою працю та виконувати у рази більше.

Як упоратися:

  • складіть розклад на зручному носії (телефон або блокнот)

  • виставляйте завдання з пріоритетності

  • винагороджуйте себе за виконане завдання

  • не панікуйте, якщо не всі завдання зі списку виконані

Читайте також: 6 ОЗНАК ТОГО, ЩО ВАС ЧЕКАЄ УСПІХ

Ви порівнюєте себе з іншими

Ніщо не заганяє вас у більший глухий кут, ніж знання того, що колега здала проект на два місяці раніше, ніж ви. Не намагайтеся порівнювати себе з іншими, чи то порівняння на їхню чи вашу користь — живіть своїм життям. Завдяки сучасним технологіям ви всього одним кліком можете дізнатися, як розвивається кар’єра вашої однокласниці, яка в школі не блищала розумом, і впасти в зневіру. Натомість зосередьте всю енергію на виконання завдань та власний добробут на роботі. 

Як упоратися:

  • не проводіть багато часу на сторінках ваших друзів та знайомих

  • запишіть свої цілі та шляхи їх досягнення

  • продовжуйте вивчати свої можливості

  • витрачайте час на приємні речі

Джерело фото: unsplash.com