Ми підібрали 5 знакових образів ікони стилю 60-х та 70-х років Джейн Біркін.
Ще зовсім недавно дизайнери найбільших модних Будинків, у тому числі Gucci, Max Mara, Cavalli, Fendi, Saint Laurent, демонстрували непереборну ностальгію за 70-ми, епохи сексуальної революції, хіпі та міні-спідниць. І часто поверталися до образу Джейн Біркін – однієї з культових персон цієї епохи. Погодьтеся, вона – справжня it-girl 70-х! Ми вирішили згадати низку яскравих моментів, що визначили неповторний стиль Джейн.
Цю мереживну сукню Джейн обрала для весілля з Сержем Генсбуром. Знаковий образ відомий своїми грайливими конотаціями безневинного вбрання нареченої – білого, довгого, але напівпрозорого. Без особливих зусиль Джейн стала найстильнішою нареченою свого часу, викликавши не меншу полеміку, ніж її стогін у пісні Je t’aime… moi non plus.
Ультра-короткі спідниці героїні Біркін у детективі “Басейн” визначили стиль кінця 60-х. Вона виконала роль Пенелопи, юної 18-річної дівчини, безневинної, але спокусливої, як Лоліта. А костюми для героїв фільму створював Андре Курреж, піонер футуризму у світі моди.
Читайте також: 7 ЗАКОХАНИХ КІНОПАР, ЯКІ НЕ ПЕРЕНОСИЛИ ДРУГ ІНША У ЖИТТІ
А ось по-справжньому футуристичні образи для Джейн та Сержа створив Пако Рабан, «несносна дитина» світу французької моди. Не дивно, що Біркін була шанувальницею Рабана, а вона його музою. Рабан часто використовував конструкції, прикрашені дорогоцінним камінням і створив сукню-кольчугу, що стала синонімом мерехтливого гламуру кінця 60-х – початку 70-х.
Ні, Джейн не збирається на пікнік і не повертається із ринку. Солом’яний кошик замість сумки був незмінною супутницею актриси. І саме цей кошик послужив прообразом культової сумки Hermes Birkin bag. За легендою, якось Джейн летіла з головою Будинку Hermes Жаном-Луї Дюма, коли її кошик розкрився, виявив світові свій вміст. Дівчина поскаржилася, що не може знайти велику шкіряну сумку, яка підходить для прогулянок. Незабаром таку сумку було доставлено їй додому.
Читайте також: 5 ЛЕГЕНДАРНИХ ФРАНЦУЗЬКИХ ФІЛЬМІВ ДЛЯ КИНОВЕЧЕРА
У цьому хлопчику складно вгадати жіночну Джейн, завжди з розпущеним волоссям і в сукні. Так їй довелося перетворитися на роль у фільмі Сержа Генсбура «Я тебе люблю, я теж не люблю». В основі драми – класичний любовний трикутник, на вершині якого дівчина з чоловічим ім’ям Джонні. Класичні міні-сукні Джейн у ньому замінили джинси та майки, що аж ніяк не зробило акторку менш привабливою, а, швидше, лише підкреслили її природну сексуальність.