Українські дизайнери в війну: Marchi
Український бренд Marchi почали шити одяг з 2012 року, для чоловіків – декілька сезонів тому. А зараз команда бренду, створеного Валерією Марчі, створює не тільки одяг, але й амуніцію для українських захисників і захисниць. Про роботу бренду під час війни, зміни у форматі та очікування перемоги з представниками бренду поспілкувалася фешн-журналістку Ксенії Ковальовій.
Про Marchi я почула з перших днів війни, коли дізналася, що бренд шіє амуніцію для ЗСУ та одним із перших долучився до волонтерства та допомоги армії. «Перший місяць війни пройшов напружено. Пережили емоції від страху та розчарування до захвату. Перший тиждень вся наша команда мала надію до швидкого завершення війни та повернення на наші робочі місця. Але вже під час другого тижня стало зрозуміло, що треба рухатися, якось допомагати. Настрій у команди Marchi був боєвим із самого початку. Ми виділили наше приміщення шоу-руму для бомбосховища, тому що маємо доступ до підвалу. Дівчата з виробництва почали розробляти військову амуніцію», — каже Кирил, PR-ник бренду Marchi та мені одразу становиться радісно від спілкування з людьми, які замість відчаю та суму одразу ж взялися за роботу та досі не припиняють активної діяльності для наближення перемоги.
Ми почали шити одяг з 2012 року, для чоловіків – декілька сезонів тому. Не мали жодного уявлення, що станеться, але зараз ми горді шити не тільки одяг, але й необхідну амуніцію для наших захисників і захисниць. Різні підсумки та розвантажки, балаклави та пластиноноси.
Незважаючи на те, що вся команда бренду наразі знаходиться в різних куточках України, вони все ж залишаються частиною єдиного бренду та підтримують комунікацію один із одним: «Всі ми шиємо військову амуніцію і замовлення, що роблять із нової колекції. Наразі наша ціль бути корисними збройним силам та Україні, тому ми намагаємось налагодити процес роботи, незважаючи на ризики та проблеми із закупом матеріалів. Адже основну частину своїх матеріалів ми закуповували у Харкові, де зараз неможливо працювати». І дійсно, як людина, яка і сама зараз знаходиться у Харкові, я розумію, як складно було б виробництву та дизайнерам працювати під постійними обстрілами та звуками повітряної тривоги. Але все ж, важливо не те, де ми зараз, а те, що одного часу всі отримають можливість повернутися до улюбленого дому.
Настрій у команди Marchi був боєвим із самого початку. Ми виділили наше приміщення шоу-руму для бомбосховища, тому що маємо доступ до підвалу. Дівчата з виробництва почали розробляти військову амуніцію»
Якщо ж поміркувати про те, як впливає війна на Marchi, Кирил відмічає, що аналізувати ще зарано: «Так, ми зіткнулися с багатьма проблемами. Ті замовлення, що були зроблені ще до війни, ми тільки зараз змогли доставити. Клієнти відносяться здебільшого з розумінням до обставин, але нам дуже незручно змушувати людей чекати. Клієнти хочуть гарантій доставки за сплачений виріб. Наразі ми не можемо надати таких гарантій. Щодо матеріалів — це найбільша проблема. Зараз просто немає можливості привозити ті матеріали, які нам потрібні, логістико все триває набагато довше. Але ми вже шукаємо варіанти для покращення умов для продажу та доставки і виробництва». І дійсно, всі дуже добре розуміють, що ми існуємо в незвичних умовах війни, але на будь-який бізнес такі форс-мажори впливають дуже деструктивно перш за все через пошкодження циклу виробництва та ще й через відчуття провини, яке не полишає відповідальних людей, що поважають своїх клієнтів.
У зв’язку з дозволом уряду на продовження роботи українських підприємств, ми відновлюємо роботу інтернет-магазину та в обмеженому варіанті виробництва. Ви можете вибрайти товар під назвою: «Support Ukraine». Ми виготовимо це замовлення та відправимо до ЗСУ або територіальної оборони.
Надихає те, що навіть з поправкою на обставини Marchi не зупиняє діяльності. «Сьогодні весь світ намагається допомогти. Це дуже добре. Багато людей із різних куточків світу спостерігають за тим, що робиться у нашій країні, і допомагають, купуючи український товар. Але що буде пізніше, нам залишилось тільки здогадуватися. Наш бренд хоче залишатися українським, виготовляти в Україні та надавати робочі місця локально. Наразі такої можливості немає», — та незважаючи на це, бренд робить усе можливе щоб залишити робочі місця хоча б дистанційно та зберегти команду такою, якою вона є зараз. «Ми віримо в перемогу України та світле майбутнє для всіх українців! Так воно і буде, це стовідсотково. Наші плани незмінні, виробляти такий одяг, котрий буде слугувати та зігрівати довго».
Автор: Ксенія Ковальова
#ВсеБудеУкраїна!
Читайте також: УКРАЇНСЬКІ БРЕНДИ В ВІЙНУ: BRUÁ JEWELLERY