UA
RU

Пам’ятати про свій дім, де б ми не були — головний меседж нової колекції Katimo

Редагувати переклад
Колекція Katimo FW22/23 створена, аби подарувати жінці таке цінне відчуття дому. Відчуття тепла, комфорту і турботи в часи постійних змін та турбуленції.

Пам’ятати про свій дім, де б ми не були — головний меседж нової колекції Katimo-Фото 1

Символом цієї ідеї став стриж. Незважаючи на обставини та загубленість, цей птах завжди знаходить шлях додому. Для команди Katimo це також символ свідомості в контексті рідної культури та національного відродження. Все має свій початок, і наша спадщина є початком та опорою для створення оточуючої нас сучасності.

Пам’ятати про свій дім, де б ми не були — головний меседж колекції The Way Home.

Стриманий дизайн, вивірений до дрібниць крій, натуральні матеріали найвищої якості та кропітка ручна робота залишаються константою бренду, а тому кожний елемент колекції є невід’ємною частиною гардеробу мінливого осіннього сезону. Теплі жакети та пальто з шерсті, м’які светри і кардигани, carry-over тренчі, цього разу з об’ємними рукавами, що нагадують крила птаха, чи зі складним воротом-стійкою, а також нові моделі взуття Katimo boots — теплі чоботи та капці-бабуші, зроблені вручну.

Пам’ятати про свій дім, де б ми не були — головний меседж нової колекції Katimo-Фото 2

Пам’ятати про свій дім, де б ми не були — головний меседж нової колекції Katimo-Фото 3
 
Пам’ятати про свій дім, де б ми не були — головний меседж нової колекції Katimo-Фото 4

Пам’ятати про свій дім, де б ми не були — головний меседж нової колекції Katimo-Фото 5

Команда бренду продовжує варіювати знакові для Katimo моделі і техніки, і представляє пряму сукню-сорочку довжини міді, спідницю та брюки з декоративною баскою, брючні костюми із жакетами на запах, а також сукню та сорочки із зв’язаними гачком вставками. Арт-корсет, який став бестселером літньої капсули, знову з’являється в лінійці одягу не тільки в якості окремої одиниці, а й як декоративний елемент сукні-бюст’є.

Пам’ятати про свій дім, де б ми не були — головний меседж нової колекції Katimo-Фото 6

Пам’ятати про свій дім, де б ми не були — головний меседж нової колекції Katimo-Фото 7

Пам’ятати про свій дім, де б ми не були — головний меседж нової колекції Katimo-Фото 8

Пам’ятати про свій дім, де б ми не були — головний меседж нової колекції Katimo-Фото 9

Червоною лінією крізь всю колекцію проходить символічне зображення стрижа — принт на джинсах, що нагадує окрас птаха, декоративні ґудзики, а також сукня-максі з подолом із штучного пір’я.

Палітра кольорів складається з природних, земляних відтінків, які оточують нас восени: кольори потемнілої від дощів деревини, пожовклих лісів, молочних туманів та сірих хмар.

Пам’ятати про свій дім, де б ми не були — головний меседж нової колекції Katimo-Фото 10

Пам’ятати про свій дім, де б ми не були — головний меседж нової колекції Katimo-Фото 11

Пам’ятати про свій дім, де б ми не були — головний меседж нової колекції Katimo-Фото 12

Читайте також: БРЕНД PODYH ПРИСВЯТИВ НОВУ КОЛЕКЦІЮ УКРАЇНСЬКІЙ НАРОДНІЙ АРХІТЕКТУРІ 

 

Статьи по теме