Починаючи з сезону осінь-зима 2022/23, thé body wear представляє клієнтам одразу три лінії: Basic, Trends, Iconic, кожна з яких допоможе створити повноцінний гардероб на щодень.
Змінюється наша муза — змінюємося разом з нею і ми. Зовнішні умови змушують її стати ще сильнішою і ми, як бренд, закоханий у жінку, допомагаємо їй висловити ці зміни за допомогою одягу. Сьогодні головна мета thé body wear — розширення можливостей жінок, той самий women empowerment, а кожна наша річ дарує їй упевненість і комфорт, допомагає приймати будь-які виклики долі з особливим шиком, хоч де вона перебуває.
«Ми виступаємо за право бути жінкою в усіх сенсах і без осуду, — розповідає засновниця thé body wear Марія Яслінська. — Жінки сьогодні ведуть за собою і беруть на себе відповідальність, роблять світ кращим і ми супроводжуємо їх на цьому шляху».
Змінюємося ми не тільки емоційно, а й організаційно. Починаючи з сезону осінь-зима 2022/23, представляємо клієнтам thé body wear три лінії: Basic, Trends, Iconic, кожна з яких допоможе створити повноцінний гардероб на щодень. Basic — це база, що не змінюється від сезону до сезону. Сюди входять затишні ділові костюми з високоякісної італійської вовни, над якими не владні тренди. Лінійка Iconic — бестселери марки, які вже не один рік поліпшують настрій сотням жінок. Так, thé body wear неможливо уявити без летючих суконь Butterfly і звабливих slip-dresses. Trends — це поєднання сезонних знахідок з ДНК бренду. Тут наші фірмові трикотажні речі стають сміливішими та провокаційнішими завдяки знов актуальним вирізам, які легко поєднувати і з діловим гардеробом, і зі спортивним.
«Ми вже давно збиралися піти від класичного сезонного формату роботи, проте війна істотно пришвидшила це починання, — пояснює Марія Яслінська. — Робота з трьома лінійками дає змогу балансувати між бажаннями клієнтів і творчими пориваннями, дбайливо ставитися до ресурсів і разом з нашими клієнтами вдумливо складати гардероб. Мені важливо, щоб речі поєднувалися й тішили, а не просто лежали в шафі».
Сьогодні музи thé body wear розлетілися по світу, а ми прямуємо за ними й активно розвиваємося на нових ринках. Розпочати новий етап в історії бренду Марія Яслінська вирішила масштабно — ознайомитися з оновленою концепцією першими змогли гості Тижня моди в Мілані, де thé body wear став одним з восьми учасників заходу Hope Fashion, що тривав в Adi Design Museum. Також вироби бренду почали продавати у французькій столиці, а презентація колекції відбулася під час Тижня моди в Парижі в концепт-сторі KVITKA.
Ще одне важливе місце на карті thé body wear — Монако. Упродовж останніх кількох місяців тут працює шоурум марки — камерний, затишний і з неймовірною терасою, де можна розслабитися, приміряти нові образи й нарешті вибрати себе.
«The Body Wear — це історія про любов і повагу до себе, це образи, в яких хочеться насолоджуватися життям, хоч що ви робите, — додає дизайнерка. — І байдуже, які виклики кидає вам життя, пам’ятайте, що ви в себе одна».
Фото: Lesha Lich, стиль: Anastasiia Yatsenko
Читайте також: БРЕНД PODYH ПРИСВЯТИВ НОВУ КОЛЕКЦІЮ УКРАЇНСЬКІЙ НАРОДНІЙ АРХІТЕКТУРІ