Про любов до традицій: бренд вишитого одягу UNA презентує першу колекцію
У першу колекцію UNA увійшли вишиті сукні, а також жіночі та чоловічі сорочки зі 100% натурального льону, оздоблені старовинними ручними техніками. Кольори виробів — традиційні для вишитого одягу: білий, молочний, червоний, синій, зелений та чорний. UNA — новий бренд вишитого одягу, що береже традиції.
Ще під час роботи над своїм попереднім проєктом MY SLEEPING GYPSY засновниця UNA Катя Германн зібрала команду майстрів, які володіють ручними техніками оздоблення одягу, що побутували у різних областях України сторіччями. Серед них «збиранки», «мережки», «пухлики» та інші. В асортименті бренду можна знайти вбрання, як для повсякденних луків, так і для особливих подій. Адже вишиванка — це не просто данина традиціям, а невід’ємний елемент гардероба сучасних українців. Місія UNA — давати споживачеві преміальний дизайн за помірну ціну та берегти та множити українські традиції та культуру.
UNA має однойменну героїню бренду, яка є прототипом сучасної українки.
«Я у журавлиному польоті, у зоряній карпатській ночі, у віршах Лесі та у прозі Ольги, у трипільських трикутниках, у териконах Донбасу, в краплях Дніпра. Я стрімголов біжу зеброю по Асканії Новій і зриваюсь у танець на знаменитих рейвах Подолу. Квітуча та вільна, рухаюсь крізь час та простір, випромінюючи світло та життя», — маніфестує героїня настрій бренду.
UNA — це похідне від англійського слова united — об’єднані, а також частинка від слова UкраїNA. Воно символізує українців, що об’єднані територією, самобутньою культурою, любов’ю до української вишиванки.
«Саме слово “єднання” відносить багатьох з нас у перші місяці війни, коли це почуття стало всеохопним для українського суспільства. Бажання підтримати та у будь-який спосіб захистити себе та тих хто поряд, стали цілющими для нації, що переживала кризу. Це явище є в основі бренду UNA, а місія її героїні полягає у єднанні українців всередині країни та за її межами», — наголошує засновниця бренду.
UNA — це бренд, створений українцями для українців з любов’ю та гордістю за нашу єдність, стійкість та тяглість традицій. Всі речі UNA виготовляються в Україні. Це сприяє розвитку місцевої економіки та гарантує збереження робочих місць на підприємстві, де більша частина працівників — жінки. Також бренд використовує натуральні матеріали й дотримується сталих практик виготовлення одягу для мінімізації негативного впливу на навколишнє середовище.
Читайте також: НА КИЇВЩИНІ ЗАПОЧАТКУВАЛИ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕНЬ ТРАДИЦІЙНОГО УКРАЇНСЬКОГО ОДЯГУ