Марко де Вінченцо, креативний директор ETRO:
Розкажіть більше про вашу останню колекцію для ETRO?
Марко де Вінченцо: Її можна розглядати як синтез моїх двох попередніх колекцій. Між ними пройшло багато часу, і моя перша колекція, можливо, більше відповідає моєму власному стилю. Але друга стала дослідженням історії бренду ETRO з моїм унікальним поглядом.
Які елементи історії бренду ETRO найбільше вплінули на роботу над колекцією?”
Марко де Вінченцо: У мене близько 20 років досвіду, я працював у Fendi. Тому я дійсно знаю, що означає поважати історію бренду, але в той же час намагатися розповісти його історію з нової точки зору. ETRO славиться своїми візерунками та текстилем. Ці елементи стали ключовим джерелом натхнення. Я хотів зберегти характерні риси бренду, але внести у них свій власний почерк. Так що у моїй другій колекції для Etro можна побачити цю унікальну комбінацію.
Фабріціо Кардиналі, виконавчий директор ETRO:
Які країни та регіони є найбільш цікавими для розвитку бізнесу ETRO?
Фабріціо Кардиналі: Більш ніж у 130 магазинах та понад 20 країнах є представництва Etro. Бренд народився в Мілані 55 років тому і, отже, точкою відліку є Мілан та Італія, в цілому. Але наразі бізнес рівномірно розподілений між Європою, Японією та США, і має високий потенціал для росту в Азії, Латинській Америці та на Близькому Сході.
Як бренд орієнтується на нові запити, які виникають з плином часу?
Фабріціо Кардиналі: Минулого року ми оголосили про запуск нових лінійок – окулярів і дитячого одягу, які додалися до вже успішного ETRO home. Посилюючи та оновлюючи жіночий асортимент, який завжди був нашою основною діяльністю, ми встановлюємо діалог з більш широкою аудиторією та молодшим споживачем. Ми також досліджуємо нові можливості в сегменті чоловічої моди, який має великий потенціал, але ще недостатньо нами досліджений.
Читайте також: ІНСТИТУТ КОСТЮМА ОГОЛОСИВ ТЕМУ MET GALA 2024: ЦЯ ТЕМА — «СПЛЯЧІ КРАСУНІ: ПРОБУДЖЕННЯ МОДИ»