Взуттєвий рітейлер ІНТЕРТОП оголосив переможців свого конкурсу молодих дизайнерів #NewGenerationForBraska. Можливість створити капсульну колекцію для вже добре відомого бренду BRASKA отримали Діма Чаюн та Антон Якшин із дизайнерського дуету CHAKSHYN.
Капсула продовжить ідею подіумної колекції CHAKSHYN, представленої раніше на Mercedes-Benz Kiev Fashion Days, яка полягає у лаконічності та мінімалізмі як у формі, так і у кольорі. У колекцію увійдуть мюлі на невисокому стійкому підборі, а також босоніжки та клатч із оборкою. Що стосується відтінків, то колекція буде виконана у смарагдовому, нюдовому та чорному варіантах.
Як кажуть самі дизайнери, їхній марці всього рік, і вони раді відзначити цю дату такою перспективною колаборацією. «Це чудова можливість представити нашу філософію та естетику ширшому колу людей», – поділилися Діма Чаюн та Антон Якшин.
За словами маркетинг-директора мережі ІНТЕРТОП Валерії Толочиної, всього на конкурсі було представлено понад сто робіт, але саме CHAKSHYN дуже тонко відчули бренд BRASKA та запропонували ідею, від якої неможливо було відмовитись.
Щоправда, виходу лінії доведеться трохи почекати: CHAKSHYN for BRASKA з’явиться у магазинах мережі ІНТЕРТОП навесні наступного року. Але за цей час ми, по-перше, ще більше закохаємося в ці мюлі і клатч, а, по-друге, вже точно придумаємо, з чим їх поєднуватимемо.