Естетика 90-х і Tricky у головній ролі
Acne Studios і Kappa об’єдналися для створення капсульної колекції Acne Studios x Kappa сезону Весна-Літо 2025, що поєднує спортивний стиль 90-х та сучасну розкіш.
Acne Studios і Kappa випустили капсульну колекцію.
Шведський модний бренд Acne Studios об’єднався з італійським брендом спортивного одягу Kappa. Разом вони створили капсульну колекцію сезону Весна-Літо 2025.
“Мені завжди подобалися Kappa. Цей бренд носять бунтівники. І це мене приваблює – їхній спортивний одяг для крутих. У світі, де межі між класичним робочим одягом, вуличним одягом, прет-а-порте та спортивним одягом розмиті, для Acne Studios цілком природно співпрацювати з Kappa над колекцією, яка представляє сучасний спосіб одягатися”, – розповів креативний директор Acne Studios Джонні Йоганссон.
Кампанія робить акцент на естетику 90-х.
Рекламна кампанія робить акцент на естетику 90-х. Головним героєм став британський продюсер і музикант Tricky. Автором фото – Джордан Гемінгвей. Креативний директор Acne Studios Джонні Йоганссон зізнався, що був фанатом співака протягом тривалого часу, а ця музика вплинула на його життя.
Головним героєм рекламної кампанії став Tricky.
Tricky розповів, як проходила зйомка:
“Чудові люди – справді веселий день. Я зазвичай нервую в кімнаті, повній людей, яких я не знаю, але вони створили відчуття, що це було як у сім’ї”.
До капсульної колекції увійшли 22 предмети.
Acne Studios працюють зі спортивним стилем. У колекціях бренду часто з’являються речі, натхнені футболом. У новій капсулі дизайнери поєднали традиційні коди спортивного одягу та свої фірмові силуети. Натхнення шукали у ретро футбольній формі.
Джерелом натхнення стала ретро футбольна форма.
До капсульної колекції увійшли 22 предмети. Це спортивний одяг, денім, аксесуари. Тут представлені футболки, кофти, спортивні костюми, джинси, кросівки. Серед аксесуарів – сумка Bowlina у новому дизайні, бейсболки і гольфи, як у футболістів.
Фото: Jordan Hemingway / Acne Studios / Kappa