
Adidas та Каньє Вест випустять нову спільну колекцію
Колекція вийде під власним брендом Каньє Веста Yeezy.
Безпрецендентне, за словами Adidas, партнерство має вивести продукцію брендів, і без того релізу, що продається в лічені години, на новий рівень. Нова лінійка фокусуватиметься не тільки на спорті, але й способі життя, тому включить ще й зручний вуличний одяг.
Новий альянс обіцяє стати найзначнішим партнерством, укладеним між звичайним брендом та маркою спортивного одягу. Графік виходу колекцій поки що не встановлений, проте Adidas пообіцяв дати їм власні роздрібні підрозділи.
Спортивний гігант та музикант/дизайнер розпочали співпрацю у 2013 році, коли Каньє Вест розірвав стосунки з Nike, уклавши більш вигідну та широкомасштабну угоду з Adidas. Результатом співпраці став показ Yeezy Sezon 1.
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші