Ця цифра свідчить про подвійне зростання прибутку компанії, порівняно з минулим роком, що стало новим рекордом компанії і підтвердило позицію Adidas у сфері футбольного одягу та взуття.
Очевидно, до такого результату привів повний рестарт футбольного взуття, скоєний минулого року, який уже окупився. Бренду вдалося розширити свою частку ринку, отримавши велику підтримку серед молодої аудиторії.
Про це розповіли виконавчий директор компанії Герберт Хайнер і генеральний директор Adidas Football Маркус Бауманн, які зустрілися з журналістами в Парижі в кулуарах УЄФА Євро-2016. Adidas є партнером чемпіонату, для якого він постачає офіційні футбольні м’ячі.
Хайнер зазначив, що футбольне взуття Adidas було лідером у Західній Європі на п’яти ринках у першому кварталі 2016 року з часткою 36 відсотків, випередивши головного конкурента Nike, за даними NPD Consumer Panel. Серед найсильніших продуктів виявилися кросівки Ace, X та Messi, які були введені Adidas, щоб замінити свої чотири попередні моделі: AdiZero, Predator, Adipure та Nitrocharge.
“Це був дуже сміливий крок з нашого боку,” сказав Бауман. Озираючись назад, керівництво називає це абсолютно правильним вчинком, оскільки ця стратегія була добре прийнята споживачами. Adidas очікує, що чистий прибуток від продажів збільшиться на 25 відсотків у 2016 році приблизно до 1 мільярда доларів.