
Аксесуари поза часом: колекція взуття і сумок WILLO

“Ми мріяли створити власний бренд багато років. Додайте до цього бажання розвиватися, ентузіазм і схильність до ризику. Так і народився WILLO. Кожна річ бренду – це можливість підкреслити власну ідентичність, обирати зручні та універсальні сумки і взуття, які водночас стають акцентом образу. Наші речі відображають характер, настрій та уподобання кожної жінки”, – зазначає Альона Єфименко.
Розробляючи бренд, засновники зосередились на якості, комфорті та базових кольорах. Це формула, яка дає змогу створювати аксесуари поза часом, адже тренди проходять швидко, а дійсно ціннісні речі залишаються актуальними завжди. Разом з тим поряд з базовими моделями, WILLO випускають лімітовані колекції, до яких входять трендові моделі та кольори, щоб кожна жінка могла обрати саме свою.



До дебютної колекції WILLO увійшли сумки в трьох кольорах – бургунді, чорний та бежевий, а також актуальна сумка хобо в шоколадному та карамельному відтінках. За тренд у цьому дропі відповідає мінісумка, яка з легкістю вмістить телефон і стане додатковим акцентом образу.
У лінійці взуття зосередилися на актуальних зараз базових моделях балеток, слінгбеків та босоніжок, а також в дропі знайдете моделі із трендової сітки.




Читайте також: ЗІБРАНІСТЬ ТА РОЗСЛАБЛЕНІСТЬ У ЛІТНІЙ КОЛЕКЦІЇ KATIMO
Більше від
- Вечірній дроп FEMME від бренду CICI COCO
- Чоловічий тиждень моди в Мілані: оголошено дати та розклад
- Святкові колекції українських брендів: що одягти на Різдво та Новий рік 2026
- «Кришталь»: нова інтерпретація жіночої сили у святковій колекції KOLOMATSKA
- Для свят і на щодень: MustHave представили колекцію “Star Season”