Бейонсе знає, як привернути увагу до себе та своєї творчості навіть через три роки після виходу альбому.
Шостий за рахунком студійний альбом Бейонсе “Lemonade” вийшов у 2016 році, але не на стрімінгових платформах, щоб залучити максимальну кількість фанатів, а лише на одному з них. Спочатку це був сервіс Tidal, який належить Бейонсе та її чоловікові Jay-Z. Тепер альбом доступний користувачам Apple Music, Spotify, Google Play та Deezer з приємним бонусом – демо-версією пісні «Sorry».
Читайте також: Найяскравіші виступи зірок на Coachella 2019
Альбом «Lemonade» та його візуальний супровід присвячено багатьом темам, які турбували Бейонсе та знайшли відгук у мільйонів слухачів: фемінізму, зраді чоловіка та прощення, історії жінок-афроамериканок та боротьбі за їхні права. У 2017 Бейонсе була номінована на «Греммі» у дев’яти категоріях та виграла у номінації «Найкращий урбан-альбом».
Напередодні про виступ Бейонсе на фестивалі Coachella 2018 вийшов документальний фільм від Netflix. У ньому розповідається про підготовку масштабного сценічного шоу, яке вже беззастережно увійшло до історії Coachella. На честь цього співачка випустила альбом Homecoming: The Live Album з живими записами з виступу на фестивалі.