Красива зйомка при надії
Андре Тан обрав Анастасію Примаченко, правнучку видатної художниці, обличчям своєї колекції “Спадщина”, підкреслюючи важливість спадку та зв’язку часів.
Анастасія Примаченко, правнучка художниці Марії Примаченко, стала обличчям колекції “Спадщина” Андре Тана.
Український дизайнер Андре Тан представив капсульну колекцію “Спадщина”, створену у співпраці з фондом Марії Примаченко. Фантастичні звірі, яскраві квіти та символічні орнаменти з полотен художниці були перетворені на сучасний одяг. Фундаментом колекції стала філософія мисткині, яка казала, що робить сонячні квіти, бо любить людей.
Фантастичні звірі, яскраві квіти та символічні орнаменти з полотен художниці були перетворені на сучасний одяг.
“Мета колекції – інтегрувати творчість Марії Примаченко в сучасний побут та надати можливість кожній жінці самій стати полотном, на якому оживає мистецтво. Ми створили вишукані речі, в яких поєднується елегантність, мистецька цінність і відчуття причетності до культурного коду нації”, – розповів дизайнер.
Символізму “Спадщині” додала участь у рекламній кампанії правнучки Марії Примаченко – Анастасії, яка зараз при надії.
Особливого символізму “Спадщині” додала участь у рекламній кампанії правнучки Марії Примаченко – Анастасії, яка зараз при надії. Вона стала обличчям колекції, уособлюючи міцний зв’язок між поколіннями та неперервність натхнення, що йде від видатної художниці.
Екологічний підхід виражений через використання натуральних тканин, екологічного друку та локального виробництва.
До колекції увійшли: лінія шовку (кардиган, штани, майка, сукня-комбінація – sleep dress); лляно-бавовняна капсула (жакет, штани палаццо, спідниця на запах, жилет, сукня); окрема модель (приталена лляна сукня на зав’язках). А також аксесуари: сумка-шопер, шовкова хустка з авторським принтом. Плюс набір ароматичних свічок з різними ароматами від бренду Rebellion.
До колекції увійшли лінія шовку, лляно-бавовняна капсула, окрема модель – приталена лляна сукня на зав’язках, аксесуари.
Усі принти виконано у трьох техніках, що дозволило зберегти оригінальний характер робіт художниці. DFT-друк використовували для глибини кольору і насиченості зображення. Прямий цифровий друк – для точності ліній та яскравості. Друк на шовковому полотні – для делікатного ефекту на легких тканинах. Екологічний підхід виражений через використання натуральних тканин, екологічного друку та локального виробництва, що підтримує місцеві громади та нагадує про взаємозв’язок природи та мистецтва.
Фото: Andre Tan