Вже традиційно гостям Mercedes-Benz Kiev Fashion Days продемонстрували, як світ технологій проникає в індустрію моди та що з цього виходить.
Новий сезон MBKFD запам’ятався нам, насамперед, співпрацею Samsung з дизайнером, що цього року увійшов до європейського списку Forbes «30ДО30», — ANNA K. Під час показу моделі знімали похід по подіуму та гостей шоу на смартфони нової серії Samsung Galaxy A5 та А7 (2017), які відрізняються покращеною селфі-камерою на 16 Мп.
Ще однією помітною складовою фешн-шоу стала лаконічна інтеграція представників серії смартфонів Galaxy A (2017) у колекцію дизайнера під слоганом Don’t Love Me Do. Оцінити стильний зовнішній вигляд пристроїв та їх просунуті характеристики за допомогою спеціальних цифрових вивісок зміг кожен відвідувач ANNA K.
«Ми раді знову стати частиною Mercedes-Benz Kiev Fashion Days, модного заходу, в якому тісно переплітаються неймовірний стиль та величезне бажання створювати щось нове, – наголошує Андрій Дерюгін, керівник напряму продуктового маркетингу департаменту мобільних пристроїв компанії Samsung Electronics Україна. — Партнерство минулого сезону було по-справжньому успішним, проте цього разу все виявилося ще масштабнішим – одночасно з Тиднем моди в Україні стартували продажі смартфонів нової А серії 2017 року, з покращеною селфі-камерою та захистом від води та пилу. На окрему згадку заслуговує титульне спонсорство Samsung Fashion Scout Kiev — єдиної в СНД міжнародної платформи для підтримки молодих дизайнерів. Як і компанія Samsung, молоді дизайнери мають інноваційний підхід і не стандартні ідеї, а це чудовий стимул для розвитку своєї творчості та перетворення світу моди загалом».
«Вже 9-й сезон ми об’єднуємо на одній платформі найталановитіших і найперспективніших молодих дизайнерів, надаючи їм путівку у велике плавання! Це відмінний старт, який успішно зарекомендував себе як майданчик, який відкриває нові імена та розвиває молоді таланти індустрії моди. Новий титульний партнер – компанія Samsung – відома у всьому світі креативним підходом до комунікацій та пропонує інноваційний підхід до поширення творчих ідей. Це абсолютно відповідає сучасним тенденціям та ідеї впровадження діджитал-технологій у сферу моди, яку ми проповідуємо вже кілька сезонів, а це означає, що наш тандем буде успішним!» – Коментує Samsung Fashion Scout Kiev Дар’я Шаповалова, засновник і креативний директор Mercedes-Benz Kiev Fashion Days.
Познайомитись ближче з новою серією смартфонів Galaxy A можна було не лише під час показу ANNA K, а й на стенді Samsung. Усі бажаючі також мали можливість зробити знімок на фотозоні Samsung з обличчям рекламної кампанії – MONATIK – та взяти участь у розіграші смартфона Galaxy A5.
Все це вкотре доводить, що мода та технології – єдині. І нам залишається лише припускати, якими ідеями Samsung та MBKFD здивують наступного разу.