Футболіст Антуан Грізманн став амбасадором мотивуючої концепції Mango Man
Mango Man об’єдналися з футболістом Антуаном Грізманном заради нової мотивуючої концепції марки Move Forward.
Французький футболіст Антуан Грізманн вже знімався у рекламних кампаніях Mango Man. Але цього разу він презентує не тільки новий одяг, а й нову мотивуючу концепцію марки. Вона проходить під гаслом Move Forward («Рухайся вперед»). Mango Man разом із зірковим амбасадором закликають гідно зустрічати виклики та досягати своїх цілей. Прикладом для наслідування має стати Антуан Грізманн, який попри всі перешкоди, що виникали протягом спортивної кар’єри, здобував перемоги.
В рамах концепції в Барселоні і Мадриді були розміщені рекламні щити з реальними цитатами із ЗМІ та соцмереж, які критикували Грізманна. Поруч стоїть підпис: «Рухайся вперед». Це має мотивувати людей не приймати критику близько до серця, долати труднощі та йти далі до мети.
Антуан Грізманн розповів, що ніколи не здавався у важкі моменти. Саме тому йому сподобалася нова концепція:
«Рухайся вперед — це вираз, який представляє моє життя і пов’язує мене з брендом Mango Man та його цінностями і стилем. Після падіння я завжди піднімався, знову намагався дивитися вперед і досягати мети».
У дитинстві Грізманну казали, що він ніколи не стане професійним футболістом. У підлітковому віці кілька французьких футбольних клубів відмовили йому через невисокий зріст. Але все це не перешкодило хлопцю: він навіть переїхав до Іспанії, щоб здійснити свою мрію.
На футбольному полі також було нелегко. Грізманна критикували та освистували уболівальники. Серед твітів щодо його гри писали й таке: «Грізманн — поганий, як зубний біль». Це тільки змусило працювати ще більше. В результаті він став найкращим бомбардиром і гравцем Чемпіонату Європи 2016 року, виграв Лігу Європи та Чемпіонат світу в 2018 році, а також Лігу націй УЄФА 2021 року.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Mango Man
Читайте також: НАЙКРАЩИЙ ФУТБОЛІСТ СВІТУ ЛІОНЕЛЬ МЕССІ В РЕКЛАМНІЙ КАМПАНІЇ LOUIS VUITTON