Коли “сустаінability” – не просто слово.
Аж до 2018 року ми жили безтурботним життям і мало замислювалися про те, що має на увазі слово «усвідомленість». Його навіть не було у нашому повсякденному словниковому запасі! Потім світ прокинувся від сплячки, здригнувся від того, що відбувається навколо, і на всю міць легень закричав про усвідомленість.
Індійські діти, що пришивають до бірок одягу листи із закликами про допомогу, викид СО2, яким «славиться» легка промисловість, глобальне потепління – ось що з нами зробила ідеологія консьюмеризму.
Сьогодні багато хто (не тільки Грета Тунберг) готовий взяти відповідальність за свої вчинки: сортувати сміття, не страждати на речизм, уважно читати бирки та етикетки. Ми більше не маємо морального права однією рукою писати пости про sustainability, а другою тягнутися за синтетичною кофтиною у трендовому кольорі Classic Blue!
Цього місяця команда Marie Claire Ukraine присвячує темі sustainability. Весь квітень ми говоритимемо про те, що таке стійка мода, чому важливо купувати косметику з позначкою cruelty free, які екоініціативи підтримують в Україні і хто є «героєм нашого часу» не на словах, а насправді. А ще – розповідати про людей, чиє життя тепер підпорядковане філософії zero waste.
Будьте усвідомленими разом із Marie Claire!
До речі, за за посиланням ви можете придбати PDF-версію квітневого номера Marie Claire, присвяченого sustainability.