Закрити
UA
Мода

Audi та Volkswagen показали нові логотипи, які закликають людей тримати дистанцію

Поділись:

Таким чином автомобільні марки закликають дотримуватися безпечної дистанції, щоб убезпечити себе від зараження коронавірусною інфекцією. 

posts-to-db-Фото 1

Дві автомобільні компанії, Audi та Volkswagen, представили світові нові тимчасові логотипи, пов’язані з пандемією коронавірусу. Оновлені лого підтримують рекомендацію ВООЗ та закликають людей дотримуватися безпечної дистанції між один одним. Про нові логотипи автомобільні компанії розповіли у себе на сторінках у соціальних мережах. 

Залишайтеся вдома, тримайтеся на відстані, будьте здорові та підтримуйте один одного. Бережіть себе, 

– Повідомляється в заяві Audi. 

Читайте також: Чому природа позитивно реагує на коронавірус

У новому логотипі Audi всі чотири кільця знаходяться на відстань один від одного, а в емблемі Volkswagen буква W розпалася на дві V. У відеоролику Volkswagen, у свою чергу, йдеться про важливість дотримання безпечної дистанції та особистої гігієни, також є заклик дослухатися до рекомендацій ВООЗ . 

Нагадаємо, раніше ми розповідали, як світові та українські fashion-бренди допомагають у боротьбі з COVID-19: про пожертвування Prada, Armani, конгломерату LVMH та про ініціативи українських брендів FROLOV, bobkova, Bevza та інших.