Закрити
UA
Мода

Balenciaga знову став найпопулярнішим брендом у світі

Поділись:

Люксовий бренд намагається тримати марку і це чудово виходить.

Платформа Індекс ліст кожен квартал становить рейтинг найпопулярніших брендів та речей, які стали найбажанішими. Так ось, Balenciaga знову став брендом номер один у світі у 2021 році.

posts-to-db-Фото 1

Демна Гвасалія

У звіті платформи Lyst Balenciaga також била всі рекорди, взявши штурмом модний світ завдяки Демні, який став найкращим міжнародним дизайнером за версією CFDA, а також завдяки весняно-літній колаборації The Simpsons. Варто ще згадати про те, що Демна продовжує зміцнювати свої позиції в модній індустрії та представив нові технічні масивні черевики, які просто підірвали усі соціальні мережі та стали новою візитною карткою бренду.

Також він відмовився від своєї культової моделі черевиків Trooper із квадратним носком, фанатом якого став Каньє Вест. Демна креативно підходить до створення своїх кампейнів, варто лише пригадати останній, для якого він найняв Джастіна Бібера, щоб той з’явився в образі батька-проповідника. Модний бренд справив фурор не тільки у фізичному світі, а й у цифровому всесвіті. Balenciaga нещодавно оголосив, що входить до метавсесвіту з новим бізнес-підрозділом, досліджуючи можливості комерції та маркування в Web3.

Але не лише бренд загалом, а й окремі його позиції стали топовими товарами у 2021 році. Наприклад, сумка Balenciaga Neo Classic Bag, яка наголосила на прихильності модного будинку естетиці 2000-х., стала найбажанішим аксесуаром.

На другому місці розмістився модний будинок Gucci, який запам’ятався всім своїм відкриттям шоу Love Parade на Голлівудському бульварі, а також другим запуском колаборації з The North Face. А ось найпопулярнішим товаром бренду виявилися нейлонові чоботи Prada Slip-On Boots, яким віддають перевагу як жінки, так і чоловіки. Черевики adidas YEEZY NSTL та мюлі NSE III Tent від The ​​North Face також увійшли до десятки найпопулярніших товарів для чоловіків в останньому кварталі року. 

Читайте також: Дарина Шаповалова та Наталія Моденова: «Ми демократизуємо закриту індустрію»

Також рейтинг Lyst Index показав, хто просів у позиціях, і це бренд Off-White. Сталося це через смерть Вірджіла Абло. А ось Louis Vuitton, навпаки, мав вигоду з цієї трагічної події: він піднявся на 4-е місце, коли бренд представив колекцію Вірджіла Абло в Майамі лише через кілька днів після його смерті. 

Варто відзначити, що Off-White п’ять разів займав перше місце в рейтингу платформи, але ми сподіваємося, що бренд ще встигне прийти до тями після втрати головного креатора і відновити свою репутацію.