Особи колекції – Хейлі Бібер, Емма Коррін та інші музи бренду.
Спонтанністю, інстинктивністю і, насамперед, реальністю надихалася Міучча Прада, створюючи нову колекцію Miu Miu — Весна/Літо 2022. Такою ж експресивною, природною та сміливою вийшла й рекламна кампанія, створена за допомогою серії прямих, натуральних портретів, які при близькому Дослідження здається ніби рухаються. Або живуть власним життям, як на це подивитися. Ключовий посил — вільний дух Miu Miu, який притаманний як виробам бренду, так і людям, які їх обирають.
Зняті та зрежисовані зображення авторства Тайрона Лебона геніальні у своїй простоті. Головні герої кампанії — покоління молодих креативних людей, які мають такий самий бунтарський дух як і сам бренд Міу Міу.
Одяг з необробленими краями красується на тлі розкішної строгості, драпірувань з оксамиту та насичених відтінків. Зіставлення контрастів кидає виклик умовностям — у бунті й полягає нова класична елегантність.
Так само, як бренд переключає нашу увагу на справжній одяг, так і фон підкреслює щирість реальних людей: динамічна спільнота фігур, відомих у світі кінематографу та моделлінгу. І точно так, як класичні речі були змінені, щоб сформувати основу нової колекції Miu Miu, так і молодіжний колектив постає у вигляді нового покоління дівчат Miu Miu.
Читай також: Бренд Alexander McQueen представив нову колекцію – SS22
Це всі знайомі нам особи, за життя яких ми спостерігаємо щодня. Серед муз Miu Miu виявилася і Евер Петерсон, яка вже знялася в “Чорній вдові” (2021 року), і тепер готується до появи у “Пітері Пене та Венді”. Найвідоміші особи Хейлі Бібер, а також британської актриси та володарки “Еммі” – Емми Коррін. Абсолютно розкуто та природно виглядають у рекламній кампанії французька модель Алікс Бутор, яка відкривала показ Miu Miu весняно-літньої колекції 2022, сенегальська актриса Мамі Бінета Сана, яка виграла приз у Каннах у 2019 році, а також зірка “Ігри в кальмара” — актриса Кореї Лі Юмі.
Секрет природності та тяжіння рекламної кампанії досить простий. Кожна з цих талановитих особистостей зображена начебто випадково — під час примірки образу чи навіть граючи. Головне — інстинкти, якими потрібно керуватися не лише під час підбору одягу, а й у прийнятті щоденних рішень.