Бернд Ace презентує осінню колекцію Theory
Український бренд Ace представив нову осінню колекцію Theory, що відображає сучасний підхід до міського одягу та поєднує елементи streetwear і постґранжу з продуманою структурою силуетів.

Ace презентує осінню колекцію Theory
У центрі колекції — джинси, светри, сорочки, брюки та безрукавки, виконані з акцентом на пропорції й фактуру. Лінія верхнього одягу включає водостійкий дощовик, шкіряну куртку та шубу з хутра Merino.

Ace презентує осінню колекцію Theory
Серед ключових моделей — джинси з ручним напиленням, де кожна пара має унікальний малюнок, а також шкіряні брюки та футболки з принтами тату-майстра Артура Музо. Ця співпраця стане основою подальших колаборацій бренду з митцем.

що відображає сучасний підхід до міського одягу та поєднує елементи streetwear і постґранжу з продуманою структурою силуетів.
Ace продовжує експерименти з матеріалами: у колекції використано бавовну з мікронапиленням, мікрофліс, вощений денім і джинс на органзі. Завдяки складній технології обробки тканини отримують насичений колір і впізнавану текстуру.

що відображає сучасний підхід до міського одягу та поєднує елементи streetwear і постґранжу з продуманою структурою силуетів.
Палітра колекції витримана у нейтральних тонах із поодинокими акцентами, що підкреслюють цілісність візуальної концепції.
Ace Theory — це колекція, в якій вулична естетика поєднана з точністю конструкції та увагою до матеріалу.
Колекція Ace Theory вже доступна у фірмових магазинах бренду в Києві та Варшаві.
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин “Luminescence”, натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші