«Безпечна ставка»: Бренд CHUYKO презентував колекцію в’язаних «інвестицій в гардероб»
Архітектори за освітою та покликання, брати Чуйко декілька років тому створили колекцію одягу як хобі, впроваджуючи свої творчі ідеї у новій площині. Те, що починалося як розвага й відпочинок від роботи у сфері дизайну інтер’єрів, перетворилося у молодий і перспективний бренд одягу, що завойовує своє місце в індустрії.
Близнята Олександр і Сергій Чуйко, фіналісти І Міжнародного конкурсу молодих дизайнерів New Fashion Zone, роблять ставку на оригінальні в’язані речі, які вони «будують» неначе домівку – у тривимірному просторі. Нова колекція бренду – речі, які по задумці дизайнерів повинні залишитися в гардеробі надовго. Не дивлячись на концептуальний дизайн, CHUYKO пропонує стильні речі поза сезоном (їх можна внести як до resort, так і в осінній гардероб). Часто свідомі покупки – це класичні або базові моделі, «безпечна ставка» як кажуть байери. Творці марки просувають ідею slow fashion з захоплюючими дизайнерськими рішеннями. Це хороша інвестиція – адже такі речі як предмети мистецтва не втрачають своєї актуальності.
Читай также: #РЕЧІХЕЛП: У межах UFW відбувся соціальний арт-перформанс на тему усвідомленого споживання речей
Створювати з базових речей арт об’єкти, які заставляють вдумливо розглядати деталі і бачити в них певну логіку й ідею – головна задача братів Чуйко. В основі колекції – трикотаж: светри, плаття, кардигани і снуди. Кожний светр унікальний: десь сірість «полотна» відтіняють барвисті лінії яскравих кольорів, що перетинаються, а десь доданий декор.
Айдентику бренда визначає локальне виробництво, етичний підхід, екологічні матеріали. CHUYKO – той бренд, що думає про наш дім, про місце, де ми живемо, і яке не гідно руйнації по відношенню до себе – про нашу планету. Цей посил зчитується, як в зображеннях на одязі, так і в матеріалах, що використані у лінійці: шерсть, трикотаж, пряжа, якою вишиті малюнки і дерев’яні елементи. Превалюючі кольори колекції: сірий: червоний: жовтий і чорний.