Співачка з’явилася у рекламній кампанії відомого німецького бренду.
Ім’я Біллі Айліш зараз у всіх на слуху. Трек «Bad Guy» приніс їй чималу популярність, і тепер багато модних молодіжних брендів прагнуть співпрацювати з юною виконавицею. Днями стало відомо, що Біллі оголосили новим амбасадором німецького бренду одягу та аксесуарів ЧСЧ.
17-річна дарк-поп-співачка знялася у рекламній кампанії осінньо-зимової колекції 19/20. Автором кампейна став креативний директор марки Дірк Шонбергер, а за об’єктивом камери стояв фотограф Леа Коломбо, який відомий своїми роботами для Miu Miu, Dries Van Noten, Saint Laurent та іншими.
Я вважаю, що Айліш є зразком для наслідування для молодого покоління. Я бачив, як грає на концертах. Вона каже своїм фанатам бути собою, не стримуватися. Біллі Айліш – це не маркетинговий проект. Вона справді виділяється на сьогоднішній музичній арені,
– Каже Дірк Шонбергер.
Читайте також: СПІВАЧКА ГРАЙМС ЗНЯЛАСЯ В РЕКЛАМНІЙ КАМПАНІЇ ADIDAS
Біллі не змінила свого стилю навіть на зйомках, у кадрі вона з’явилася у характерному для неї кремовому костюмі oversize, гольфі з емблемою бренду, з сумкою-бананкою та панамою на голові. Для другого образу стилісти проекту обрали об’ємну куртку кольору мілітарі, чорний спортивний костюм та білі ugly-shoes.
Нагадаємо, що це не перший досвід молодої співачки у моделінгу. У травні вона взяла участь у рекламному кампейні Calvin Klein під назвою “I Speak My Truth In # Mycalvins”. Крім неї в кампейні знялися: співачка Чика Ораніка, актор Ной Сентінео та співак Шон Мендес.