
Виклики української моди: про що говорили на конференції Ukrainian Fashion Week
Питання виробництва, комунікацій та маркетингу в умовах повномасштабної війни
У Києві пройшла бізнес-конференція UFW “Виклики індустрії в сучасних реаліях”. Лідери української моди обговорили проблеми модної індустрії в умовах повномасштабної війни.

Конференція стала платформою для відкритого діалогу між лідерами української fashion-індустрії.
Три панелі: виробництво, комунікації та продажі
8 вересня в ЦУМ Київ відбулася перша бізнес-конференція “Виклики індустрії в сучасних реаліях”. Організували подію Ukrainian Fashion Week та white rabbit agency. Конференція стала платформою для відкритого діалогу між лідерами української fashion-індустрії. Мета – знайти практичні рішення та об’єднати зусилля в умовах повномасштабної війни.
“Ми всі відчули, наскільки цінно бути разом саме зараз. Конференція стала не лише простором важливого діалогу, це початок пошуку нових рішень. Адже тільки спільно ми можемо долати виклики та формувати майбутнє української моди”, – зазначила Ірина Данилевська, співзасновниця та CEO Ukrainian Fashion Week.
На конференції пройшли три тематичні панелі. Учасники обговорили найбільш болючі виклики для індустрії моди у воєнний час.

На конференції пройшли три тематичні панелі.
- Під час панелі “Виробництво”, модерованої Іриною Данилевською, Лілія Літковська (LITKOVSKA, School of Art x Craft), Тетяна Абрамова (RITO GROUP) та Єлизавета Поліч (FROLOV) розповіли про дефіцит кадрів, митні бар’єри і питання безпеки. Спікери також поділилися прикладами рішень – від внутрішніх освітніх програм до мапування виробничих потужностей.
- У панелі “Комунікації”, яку модерувала Марія Мохова (white rabbit agency), Тетяна Парфільєва (Cher17), Антон Єременко (Gunia Project) і Катерина Мотрич (Motrich Studio) обговорювали важливість прозорості, етичної відповідальності та інклюзивності в комунікації брендів. Також мова йшла про готовність до кризових сценаріїв.
- Панель “Маркетинг і продажі” під модерацією Варвари Зікрань (white rabbit agency) зібрала Костянтина Путиленка (ЦУМ Київ), Наталію Кінзерську (Kachorovska) та Володимира “Будду” Рудковського (“Незламні”). Вони обговорили ефективні канали продажів, цінову стратегію, омніканальність і практики роботи з ветеранами як частину нової етики українського рітейлу.
Результати конференції

Марія Мохова, Ірина Данілевська, Варвара Зікрань
За словами засновниць white rabbit agency Марії Мохової та Варвари Зікрань, ця конференція була не про виступи, а про спільну розмову – спікери задали вектор, а далі включився весь зал:
“Це була жива, глибока, інколи непроста дискусія – така, яка і мала статися. Ми всі давно цього потребували”.

Учасники конференції сформували напрями для подальшої роботи.
Учасники конференції сформували перші практичні орієнтири та напрями для подальшої роботи й домовилися продовжити комунікацію для реалізації спільних проєктів і рішень.
Організатори висловили подяку ЦУМ Київ, бренду Aromateque та ROSES Bar.
Фото: Katya Boklan / Ukrainian Fashion Week / white rabbit agency
Більше від
- Зірки на показі Chanel: хто спустився у метро Нью-Йорка
- Chanel Métiers d’art: показ нової колекції Матьє Блазі у нью-йоркському метро
- Celebrate Yourself: роздивляємося лімітовану колекцію POELLE x the COAT
- Христина Пономар в святковій колекції бренду Article
- IAM представляє нову осінньо-зимову колекцію DOTYK