
Blue Velvet: творчий спадок Девіда Лінча в новій колекції POELLE
Креативна команда бренду цитує кінематографічні прийоми американського режисера.
Львівський бренд вишуканих шкіряних аксесуарів POELLE продовжує працювати на перетині моди та мистецтва і представляє нову колекцію «Blue Velvet». Вона створена під враженням від візуальної мови американського режисера-сюрреаліста Девіда Лінча.

Колекція, натхненна стрічками «Малголланд Драйв» та «Загублене шосе»
Назва лінійки відсилає до культового фільму з Ізабеллою Росселліні та Кайлом Маклакленом в головній ролі.
Крім того, на мудборді креативного директора бренду Павла Попко стрічки «Малголланд Драйв» та «Загублене шосе». А ще — полотна французького абстракціоніста Іва Кляйна.

В основі колекції — замша і синій колір
Всі ці мистецькі роботи обʼєднує загадковий синій колір — він же став ключовим для колекції сумок POELLE. Знакові моделі бренду, серед яких шопери Carolyn і Object № 03, а також клатч Elza і сумка Bell, виконані у мʼякій замші глибокого синього відтінку.

«З моменту заснування POELLE синій був фірмовим кольором бренду. В цій колекції ми спробували розкрити його сутність: таємничий та позачасовий — він притягує погляди і водночас стає полотном для творчих пошуків», — каже пан Павло.

Кінематографічну тему колекції розкриває і кампейн авторства Дениса Манохи, що одночасно нагадує про героїню Наомі Воттс у «Малголланд Драйв» та Шерилін Фенн у «Твін Пікс».

Колекція Blue Velvet вже доступна до замовлення на сайті бренду.
Фото: Денис Маноха
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші