Настрій витонченості та аристократичності в модній колаборації Blursday
«Blursday» у перекладі відображає стан, коли у потоці швидкоплинних буднів не впевнений який сьогодні день. Саме таку назву отримала колаборація українського бренду мідл-сегменту Friends of Fashion та київського готелю Sophia Hotel Kyiv. Концептуально бренд розвинув цю ідею у двох напрямках: blursday від відчуття втоми та blursday від відчуття внутрішнього щастя, коли не відчуваєш, як минають дні.
«Ми пропонуємо поринути у дві протилежні за настроєм атмосфери, — образи для днів, коли хочеться перезавантажитися та нічого не робити, та днів, коли є натхнення створювати біля себе красу та естетику, підсилюючи свій гармонійний стан», — коментує керуюча Sophia Hotel Kyiv Анна Алексєєва.
Розробка колекції зайняла п’ять місяців і до неї увійшли 27 моделей, серед яких: невагомі піжами, створені з натуральної бавовни у брендових кольорах Friends of Fashion та Sophia Hotel Kyiv, — шоколадному, молочному та блакитному. Принт та матеріали для цього виробу розроблялися під замовлення на одній з європейських фабрик і передають настрій витонченості та аристократичності.
Крім цього, до дропу увійшли виняткові вироби, — жакети та лонгсліви з натуральним пір’ям, що стали бестселлерами Friends of Fashion. Бренд зробив аксесуари з пір’я з’ємними, щоб окрім грайливого настрою вироби були практичними та універсальними у догляді з можливістю різної стилізації.
Також в колекції представлені футболки та світшоти з вишитими написами, що передають настрій Blursday стану, а також поло, що виконані з італійської преміальної пряжі.
«Створюючи цей дроп, ми хотіли відтворити street-lounge естетику, коли домашній одяг гармонійно поєднується з вуличним. Ця колекція для тих самих днів, коли дозволяєш собі одягнути футболку поверх піжами ти піти снідати в улюблене кафе», – ділиться своїми думками співзасновниця та креативна директорка Friends of Fashion Марія.
Читайте також: ХАРАКТЕР ХАОСУ ТА ВИПАДКОВОСТІ: HVÓYA ПРЕЗЕНТУЄ НОВУ ВЕСНЯНО-ЛІТНЮ КОЛЕКЦІЮ