Вибір редакції Marie Claire Ukraine.
Редакція Marie Claire уважно слідкує за новинками українських брендів і з натхненням розповідає про них. Цього разу ми звернули увагу на найяскравіші колекції червня — від легких лляних костюмів і витончених суконь до аксесуарів, що стануть незамінною частиною ваших літніх луків.
У цій статті читайте про такі колекції:
Літня колекція бренду KULAKOVSKY натхненна творчістю українського художника Дмитра Козинця. Його мистецтво, експерименти з формою та фактурою стали точкою дотику з власними ідеалами засновника бренду Артура Кулаковського і дали імпульс до створення нової літньої капсули, розділеної на дві частини. Об’єднує їх спільний етос — бути щирим із собою, слідувати внутрішньому голосу та транслювати це через творчість.
Як художник працює з візуальними сенсами, так і Кулаковський переосмислює знайомі силуети, експериментуючи з об’ємами, текстурами та деталями. У першому дропі представлені літні бестселери бренду — речі з прохолодних, приємних на дотик і нетипових для KULAKOVSKY тканин, що ідеально підходять для спекотної пори.
Тим часом дизайнерка бренду the COAT Катя Сільченко презентувала Nude Drop. В його основі — льон та органза, два матеріали, що вступають у чуттєвий діалог текстур і сенсів. Прозора органза з Японії, прикрашена вибитим 3D-велюровим візерунком, ніби оживає у русі — легка, повітряна, вона відсилає до теми тілесності та прозорості. Саме ця тканина стала джерелом натхнення: флористичні елементи, вшиті в органзу, трансформуються у виразні декоративні деталі — зокрема на фірмових топі та басці бренду. Кожна пелюстка створена окремо — вручну викладена та індивідуально вишита.
«Через прозорі тканини, нюдові відтінки, делікатні силуети ми ніби «цитуємо» тіло — без
вульгарності, але з повагою до його природної краси. Тканини, з якими ми працюємо, нам в
цьому допомагають», — пояснює Катя.
Друга частина дропу створена з італійського льону з додаванням бавовни — тканини з м’якою саржевою фактурою, що дарує відчуття свіжості та добре тримає форму. Особливості виробів — відкриті, акуратно оброблені краї та впізнавана білизняна фурнітура з монограмою бренду.
А от MY x MY запрошує у подорож у часі — на тераси середземноморських вілл 1960-х, де кожен ранок починається з променів крізь тюль, а вечори — з лимонного бризу та саундтреку з фільмів із Грейс Келлі. У центрі колекції — нові героїні бренду: Kelly — модель із характерною проймою та спідницею А-силуету, що втілює стриману чуттєвість. Grace — елегантна, мов сама акторка, для жінок, які мовчки захоплюють. Mary — романтична і відкрита, як листівка з морського курорту.
MY x MY також залишає вірність своїм пелюстковим силуетам та моделям бестселерам:
костюм Rose отримав нове прочитання у вигляді м’ятного та білого виконання, що нагадують про коктейлі на літній веранді. Сукня Agatha постає в нових квіткових і пастельних варіаціях — мов відлуння саду, що розквітає на заході дня. У колекції також можна віднайти безліч костюмів, що сповнені воланів, легкості, структурності та магії літнього вітерця — вони створені для руху, флірту й моментів, коли тіло і простір танцюють разом.
Натхненням для нової колекції львівського бренду CICI COCO став мальовничий Прованс — регіон на півдні Франції, де легкість життя переплітається з романтикою природи. Саме ця атмосфера лягла в основу літньої капсули, у якій зібрані витончені форми, французький шарм і сучасні трендові силуети.
Ключовим матеріалом колекції став органічний 100% льон — дихаючий, натуральний і легкий, він забезпечує комфорт у спекотні дні та додає образам елегантності. Центральним елементом лінійки став лляний жакет із глибоким V-подібним вирізом і акцентом на талії, що формує ідеальний жіночний силует. До нього бренд пропонує поєднати кльош-спідницю в тон — разом вони створюють витончений образ для вечірніх прогулянок чи особливих моментів.
Для повсякденного літнього гардеробу — костюм із сорочки та широких штанів-палаццо, представлений у трьох відтінках. Особливий акцент — шнурок на спинці сорочки, який дозволяє змінювати посадку: носити її як приталену або як оверсайз базу.
І, звісно, не обійшлося без суконь — адже справжній настрій Провансу неможливо уявити без легких, романтичних силуетів, що ніби створені для безтурботного літа.
Friends of Fashion представляє нову літню колекцію Ready for Cruise — запрошення в літо без розкладів, зайвого багажу й метушні. Це про ті дні, коли в повітрі запах солі й сонця, шкіра тепла від засмаги, а вітер грається з волоссям. Коли думки сповільнюються, і є лише спокій, море та відчуття справжньої свободи.
Колекція створена як vacation capsule — речі легко міксуються між собою, утворюючи десятки варіантів для подорожі. У ній уже є все: образи на сніданок, пляж, вечерю чи прогулянку містом. Без відчуття одноманітності. І без переживань за overweight. Команда бренду використала м’які, повітряні та легкі матеріали, які дарують тілу свободу та комфорт: шовковисту віскозу, льон, бавовну з додаванням шовку. Більшість виробів не мнуться, нічого не важать і легко поміщаються у валізу — саме те, що потрібно для ідеальної літньої подорожі.
А от TTSWTRS цього літа презентує Ice Cream — чуттєву капсулу в тотальному рожевому. У центрі — тема танення як реакції на дотик і погляд. Принти та текстури колекції передають відчуття спеки, бажання й ніжності — миттєві й водночас глибокі, як тілесна пам’ять.
Худі з обʼємним принтом морозива вловлює момент танення — коли холод зустрічається з гарячим повітрям. Футболка та шорти передають наступну стадію: напівпрозорі плями ніби щойно торкнулися тканини й одразу розчинилися. Боді з ультрамʼякого трикотажу ніби тане просто на тілі. Усі елементи об’єднані єдиною рожевою палітрою та легко комбінуються між собою, створюючи образи, що здаються живими й інтимними.
Тим часом бренд C.ICON переносить нас у простір спокійного серпневого полудня — туди, де повітря напоєне світлом, а кожен рух нагадує про цвітіння. Це — Fallen Garden: сад, який зберігає у собі негабаритну ніжність, пастельну пам’ять літа, естетику приглушеної романтики.
Колекція дихає легкістю: сукні міді та максі, делікатно драпіровані, з м’якими рюшами й рухомими силуетами. Всі декоративні елементи на сукнях виконані вручну, що надає кожній речі особливої автентичності та тепла. Сукні, також, легко комбінуються: з сандалями для денного ритму або з підборами, коли літо кличе на келих вина в улюбленому місті.
До лінійки також увійшли костюми з шортами-бермудами, жилетами та вільними сорочками — лаконічні комплекти, що легко адаптуються під ритм міста або відпустковий настрій. Колірна палітра — наче розмиті акварелі: кремовий, ніжно жовтий та рожевий, свіжий бежевий.
Звісно, жоден літній образ не обійдеться без сумки — акцентного аксесуара, що завершує аутфіт і додає йому характеру. Цікаві моделі презентував львівський бренд POELLE, який продовжує досліджувати межу між модою та мистецтвом. Нова колекція-маніфест «Dolce Far Niente» — це ода легкості буття, відпочинку й насолоді простими моментами.
«Dolce Far Niente — італійський вислів, що означає «солодке нічогонероблення». Це концепція, яка підкреслює красу неспішного відпочинку без планів та дедлайнів. Вона заохочує нас сповільнитися й по-справжньому насолоджуватися кожною миттю, бачити красу в простоті та свідомо знаходити час для себе. Dolce Far Niente може означати, наприклад, читання книжки на пляжі або цікаву розмову з друзями за довгою вечерею. Літню колекцію POELLE ми присвячуємо цьому італійському мистецтву життя», — каже креативний директор бренду Павло Попко.
До літньої капсули увійшли три нові моделі сумок, що мають стати ідеальними компаньйонами як на відпочинку, так і в повсякденному житті: великий шопер зі спокусливими вигинами Riposo, сумка на щодень Francesca та мінімалістичний клатч-мушля Costa. Родзинкою колекції стали крихітні дармовиси, звʼязані вручну: лимони, мушлі, медузи та морські зірки додають виробам грайливості та настрій середземноморського літа.
Тим часом бренд Okinuri запустив нову колекцію Pattern Summer. Вона про жінку, яка не підлаштовується під тренди, а створює свій настрій сама. Яка змінюється, дозволяє собі бути різною — ніжною й зухвалою, тихою і голосною, врівноваженою і бунтарською. Колекція — як палітра, у якій кожна обирає свій колір.
«Ми не диктуємо стиль. Ми створюємо простір для свободи. Ця колекція — про прийняття
себе без рамок і шаблонів. Про жінок, які надихають — не тому, що досконалі, а тому, що
справжні», — ділиться команда Okinuri.
Нова колекція поєднує кежуал-форми з витонченими лініями, яскраві акценти — з нейтральною базою. Тут легко уявити себе на міському даху, в лавандовому полі чи на пізньому вечірньому променаді. Але головне — речі з колекції не задають сценарію, вони грають за вашими правилами.
Літній дроп від бренду RBK77. для тих, хто цінує час у русі: між зустрічами, нескінченними тасками та повідомленнями. Але попри все хоче залишатися на зв’язку з літом. Уперше темна гама бренду переходить у світлі кольори. Всі вироби створено з натуральних тканин — бавовни, тенселу, ліоцелу — що дарують відчуття прохолоди навіть у найспекотніші дні, а вільні силуети легко адаптуються до міського ритму.
У кожному дропі RBK77. є особлива деталь, яку не сплутаєш ні з чим — в’язані чоловічки. Summer Drop не став виключенням. До нього увійшли: майка Freedom з бавовни з в’язаними деталями, штани Soft із тенселу, білі штани Cloud Walk із ліоцелу та бавовни, сукня Almond Milk з лаконічним розрізом, силуетний піджак Starlight з авторськими в’язаними вставками, білий корсет Feel It, який поєднує комфорт та жіночність. Всі вони про той стан, коли всередині вас «out of office», навіть якщо навколо міти, задачі й дедлайни.
Нагадаємо, раніше ми розповідали про 5 трендових аксесуарів на літо 2025.
Фото: пресслужби та офіційні сайти брендів