Закрити
UA
Мода

Бренд аксесуарів з переробленого пластику SPOGAD випустив лінійку прикрас Zdyvo

Поділись:

Лінійка прикрас Zdyvo українського стійкого бренду SPOGAD складається з обмеженої кількості намист і браслетів. У цій колекції бренд переосмислив традиційні українські прикраси: зґарду (прикрасу з білих скляних бусин з Івано-Франківщини), намиста з вибійчаної тканини, камʼяні намиста з Черкащини й полтавські різнокольорові намиста зі смальти й пластмаси 20-30 років минулого століття.

Кожна прикраса унікальна, оскільки бусини обточуються вручну і ніколи не повторюються: ні за співвідношенням кольорів, ні за формою. А от прикраси — універсальні. Їх можна завʼязувати на руці, вплітати у зачіски чи носити замість стрічки на голові.

У новій колекції бренд переосмислив традиційні українські прикраси: зґарду (прикраса як символічний оберіг), намиста із муранського скла (писані пацьорки) другої половини 19 століття, намиста із вибійчаної тканини й різнокольорові намиста із пластмаси 20-30 років минулого століття.

 

«Важливо було не відтворити традиційні українські прикраси, — говорить Ана, креативна директорка й співзасновниця бренду, — а знайти цікаві форми, і показати, як ці старовинні форми й техніки плетіння можуть виглядати, якщо скажімо скло і камінь замінити на перероблений пластик. Так ми намагаємось обʼєднати минуле з майбутнім, сплести цілісне полотно історії».

 

Кожна прикраса унікальна, оскільки бусини обточуються вручну і ніколи не повторюються: ні за співвідношенням кольорів, ні за формою. Прикраси — універсальні. Їх можна завʼязувати на руці, вплітати у зачіски чи носити замість стрічки на голові.

Назва Zdyvo не випадкова. Це діалектне слово від «диво, дивуватися». Ідея створити прикраси зʼявилась напередодні Різдва, та через блекаути, повітряні тривоги й обстріли Києва й Дніпра, запуск лінійки переносився. Тож врешті те, що вона зʼявилася, можна назвати справжнім різдвяним дивом — тим щемким відчуттям, що світло, попри тотальну темряву і зневіру, завжди перемагає. 

Цим лімітованим дропом, а також постійною колекцією сумок, бренд профінансує розвиток станції з сортування відходів й лабораторії з переробки пластику у Дніпрі, забезпечивши у майбутньому регіон інноваційною інституцією для післявоєнної відбудови міст.

Кожна прикраса вкладається у конверт, наче любовна записка (lettre d’amour), як дарунок на згадку про літні дні, який випадково знаходиш у кишені, повертаючись додому. Всі прикраси з колекції — це сотня переплавлених і звʼязаних між собою мікро-спогадів живої памʼяті. Їхня історія не закінчується на переробній станції. Вона продовжується у ваших руках.


SPOGAD — це стійкий бренд з переробленого пластику, який обʼєднує незалежні соціальні організації та експертів з Франції та України. Бренд народився під час повномасштабної війни й має соціальну місію. Весь прибуток від продажів піде на розвиток сортувальної станції та створення лабораторії переробленого пластику в Дніпровському регіоні.

Мета бренду — відновити пластик, подарувати йому друге життя.

Бусини, з яких сплетені прикраси — це залишки від сумок, основної лінійки бренду. Вони були зроблені з використанням традиційних технік плетіння. Майстрині й майстри вже закінчують створювати інноваційні речі, скоро покажуть весь дроп.

 

Читайте також: SUSTAINABILITY TALK: УКРАЇНСЬКИЙ СВІДОМИЙ БРЕНД SHEEZEN