Закрити
UA
Мода

Бренд Coach презентував весняно-літню колекцію 2022 — визнання у коханні Нью-Йорку

Поділись:

Показ пройшов 10 вересня на пірсі річки Гудзон у Нью-Йорку був доступний не тільки в офлайн-форматі, але й у вигляді спеціального епізоду «Coach TV: Public Access».

posts-to-db-Фото 1

posts-to-db-Фото 2

posts-to-db-Фото 3

posts-to-db-Фото 4

Колекція Весна 2022, створена Стюартом Веверсом, це переосмислені класичні силуети з архівів першого дизайнера бренду Бонні Кешин, які відображають роль Coach у формуванні американського стилю. Вона символізує енергію, багатогранність і характер наступного покоління.

Колекція відображає любов до Нью-Йорка, те, як місто надихає людей, повага до його значних місць: Центрального парку, ресторанів Zabar’s та Serendipity, Брунклінському мосту. На знак підтримки усієї модної спільноти Нью-Йорка, в ній представлена ​​сумка-тоут, створена у співпраці з місцевими дизайнерами.

У дусі турботи про навколишнє середовище, в колекції представлена ​​сумка Cashin Carry Tote, виконана з перероблених бейсбольних рукавичок, моделі з еко-деніму та переосмислений вінтажний верхній одяг із архівів Бонні Кешин.

posts-to-db-Фото 5

posts-to-db-Фото 6

posts-to-db-Фото 7

posts-to-db-Фото 8

Епізод Coach TV: Public Access натхненний телебаченням, яке доступне всім. Він створений в оригінальному форматі з використанням прийому руйнування четвертої стіни.

«Колекція Весна 2022 це те, як я бачу класичну американську моду через призму тенденцій наступного покоління. Вона надихнута непохитним оптимізмом Бонні Кешин і відображає наше спільне прагнення світлого майбутнього», — коментує креативний директор бренду Стюарт Веверс.

posts-to-db-Фото 9

posts-to-db-Фото 10

posts-to-db-Фото 11

Епізод «Coach TV: Public Access» створений у співпраці з режисерами Таєм Евансом і Даніель Афродітою Немет, сценаристами Амбер Шефер та Йоні Лотан, а також з членами Coach Family: Дженніфер Лопес, Майклом Б. Джорданом, Koki, Megan Thee .