Перше б’юті-партнерство за 105 років історії театру.
Міжнародний бренд декоративної косметики Lamel, який спонукає дівчат та жінок зі всього світу експериментувати та проявляти себе, об’єднався у творчому партнерстві з Національним академічним драматичним театром імені Івана Франка.
За 105 років це перше б’юті-партнерство в історії Театру Франка, яке підкреслює сучасний підхід до мистецтва перевтілення. Відтепер і протягом року акторки трупи створюватимуть сценічні образи саме з брендом косметики Lamel.
«Партнерство — це коли мистецтво та бізнес знаходять спільну мову у створенні неймовірних речей. Зокрема, на театральній сцені та за її лаштунками. Ми вдячні бренду Lamel за оновлення косметичних засобів для театру. Це не просто жест підтримки, а вияв щирої уваги до мистецтва, його естетики й самобутності», — говорить Євген Нищук, генеральний директор та художній керівник Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка.
Для Наталії Яроменко, засновниці Lamel, дружба з театром у такий креативний спосіб — логічний жест уваги від соціально відповідального бізнесу. Таким чином мистецтво та бізнес взаємодоповнюватимуть один одного. А надто нині, коли акторки театру переважно використовують саме декоративну косметику, готуючись до виходу на сцену, і лише для окремих ролей — професійний грим.
«Театр в Україні переживає неймовірний ренесанс і ми, звичайно, дуже пишаємось, що у театрі Івана Франка довірили нам своїх неймовірних акторок. Вперше у своїй історії! Буду відвертою, для нас це виклик. Перевірити, чи дійсно наша косметика може підтримати будь-яке перевтілення, особливо на такому високому рівні, як у виставах головної театральної сцени країни», — ділиться Наталія Яроменко, засновниця Lamel.
Це партнерство — унікальний досвід зокрема для української культури,
адже у світі б’юті-бренди давно долучаються до створення чогось особливого.
Наприклад Charlotte Tilbury розробили макіяж для вистави «Емма» за романом Джейн Остін, який показують у Театрі Абатства в Дубліні, а Giorgio Armani були б’юті-партнером театру опери та балету La Scala у Мілані з 2021 по 2022 рік.
Lamel — міжнародний бренд декоративної косметики з українською засновницею. Він провокує на самовираження та експерименти, допомагає відкрити потенціал, щоб сміливо йти назустріч мріям і бажанням, долаючи будь-які перешкоди.
Фото: Юлія Вебер / Julia Weber