Закрити
UA
Мода

Бренд DOMANOF порушує питання екології в колекції «DUMP»

Поділись:

Про що готовий сказати у своїй новій колекції Дмитро Доманоф?

posts-to-db-Фото 1

Збільшення населення веде до забудові великих міст, витісняючи дрібні. Найчастіше будівництво стають незаконно зведеними, у недоречних для проживання місцях. І споруджено лише під впливом широкого попиту на них.

Швидка мода призводить до того, що людина як усвідомлена особистість поступається своїм впливом трендам. А необдумане споживання такої “пластикової” продукції призводить до загального забруднення планети.

У новій колекції DOMANOF «DUMP», що в перекладі з англійської «сміттєзвалища», знайшли своє відображення проблеми сучасної екології, коли крихкий баланс між природою та людиною вже порушено.

Головним поштовхом до створення колекції стали роботи корейського фотографа Хейїл Квона. Його виставка була частиною програми Odessa Photo Days 2018.

Читайте також: СИЛА ЧИСТОТИ: GASANOVA FW 19/20

posts-to-db-Фото 2

Перенесені на банери фотографії DOMANOF скомпілювали з вже використаним денімом, як конкретні елементи або вироби цілком. Цим, своєю чергою, вказуючи на важливість вторинної переробки. Такий підхід стає все більш актуальним у світі, коли мода місці з креативною індустрією прагне бути екологічною та постійною.

Максим Фіногєєв, фотограф, представник команди Odessa Photo Days, запропонував Дмитру Доманоф використати матеріал з виставки, тим самим виступивши партнером проекту.

У виробах DOMANOF застосували техніку аплікації журнальних вирізок на кшталт 80-х. Складний архітектурний крій у поєднанні з жіночними силуетами як данина вірності своєму фірмовому стилю гармонійно вписався в кожен створений виріб колекції.

Дмитро Доманоф, дизайнер, автор колекції:

Я радо погодився на пропозицію від Odesa Photo Days. Мене хвилює бездумне споживання, яке шкодить планеті і знищує величну природу. Я радий тому, що зараз модні бренди по всьому світу замислюються про такі речі і стають дружнішими до природи.

У цій колекції я наростив на ідею, що вже існувала, свій сенс і отримав, зрештою, абсолютно унікальний підсумок, який ми представили зі своїм брендом у рамках Ukrainian Fashion Week у вигляді презентації.

[mc_gallery id=144733]

Над відео працювали:

Директор: Polina Fetich

Фото: Vadim Oparin

Моделі: Mariia Hrebenuk, Anastasiya Romanova, Katerina Skvorcova

Музика: Spectrum – Glimmer