Pre-Fall 2021
Креативний директор Марія Грація К’юрі представила колекцію Christian Dior сезону Pre-Fall 2021. Цього разу джерелом натхнення для неї стала поп-культура та італійський бренд Fiorucci, заснований Еліо Фіоруччі у 1967 році. Колекції марки відсилали до моди Лондона і американського рок-н-ролу. У її клієнтах належали Енді Ворхол, Мадонна, Грейс Джонс та інші знаменитості.
«Тепер ми хочемо того, що дає нам енергію, чогось іншого. Після цього року — такого насиченого, такого важкого — я хотіла б повернутись до моди, з якої почалася моя кар’єра. До грайливості, яка привернула мене і моє покоління до індустрії, і трансформувати коди Dior через це», – розповідає дизайнерка. Її дитинство припало на 1970-ті. За словами Марії, тоді вона та її друзі часто збиралися в одному з магазинів Фіоруччі. «На моє покоління дуже вплинула поп-культура. У Fiorucci ми побачили іншу моду. Ймовірно, це був час, коли вона зароджувалась в Італії», — згадує Марія Грація Кьюрі.
Заглибившись в архіви французького будинку, дизайнерка виявила леопардове пальто, яке Крістіан Діор створив для своєї музи Міці Брікард, і трансформувала його в передосінню колекцію (подібне також було у актриси та подруги Уорхола, Еді Седжвік). Леопардовий принт можна зустріти і інших речей. Дизайнер прикрасила цим хижим візерунком піджаки, сукні, костюми, сумки квадратного силуету та туфлі. Крім цього, до лінійки увійшли прозорі плащі, сріблястий комбінезон, картаті спідниці та піджаки, вечірні сукні з різними принтами та вишивкою у вигляді рослин та тварин. «Ми вирішили, що коли все закінчиться, кожен із нас вибере сукню та влаштує велику вечірку. Це мрія: танцювати разом», – поділилася Марія Грація К’юрі.
Читайте також: Ніколя Ді Феліче показав свою першу кампанію для Courrèges. Це фільм про поцілунки