Бренд FROLOV оголосив про вихiд першої Bridal Collection
Кохання, пристрасть та секс – явища, якими часто надихається FROLOV. Вони настільки ключові в ДНК бренду, що саме серце стало його символом. Також кохання, пристрасть та секс – є неодмінними атрибутами свята весілля чи заручин. Бренд FROLOV супроводжує ці свята своїми вбраннями. Весільна історія бренду FROLOV розпочалась з сімейної історії Івана Фролова. У перших весільних вбраннях Івана під вінець пішла його сестра. А музою FROLOV Bridal collection дизайнер називає свою маму, та присвячує історії її кохання свою першу весільну колекцію.
За словами Івана, робота з нареченими над customized-образами дала йому відчути абсолютну різноманітність настроїв, підходів та характерів пар, що збираються одружитися. Саме тому кожен образ першої весільної колекції FROLOV індивідуальний, проте характерний та легко поєднується з іншими айтемами бренду. Ідею різноманітності підкреслює кастинг зйомки та локація, адже кожна зала Будинку з химерами наповнена унікальними емоціями та історіями.
Так одна з найтаємніших будівель Києва – Будинок з химерами архітектора Городецького стала місцем зйомки першого весільного кампейну FROLOV. Знімання у цій локації були давньою мрією Івана Фролова і нарешті настрій колекції та будинку повністю збіглись. Команді бренду пощастило потрапити у загадкову історичну споруду та реалізувати власну творчу ідею.
FROLOV Bridal складається з двох ліній одягу: жіночої (bride) та чоловічої (bridegroom). Образи колекції підходять для різних частин весілля. Але вони позбавлені будь-яких обмежень, тому що наречена для офіційної церемонії може обрати як будуарну нічну сорочку, так і піджак або костюм.
У кожному образі комфорт є надважливим фактором. FROLOV Bidal дозволяє нареченій відчувати себе вільно, та робити все, що заманеться, у цей святковий день. Жоден з весільних образів не стане one-night-garment, а може бути трансформованим у вечірній вихід будь-якої важливої події.
Читай также: Эмили Ратаковски показала первые дни жизни своего сына
Образи чоловіків також різноманітні. Від максимальної святковості white tie, абсолютної класики – чорного смокінгу, до легких шовкових сорочок, жилету та штанів.
Кольорова гама колекції не обмежена класичними білим, молочним та відтінками ігристого – вона містить червоний, чорний і бежевий кольори.
Одним з ключових елементів оздоблення колекції є троянди, створені вручну. “Білі троянди, які мій тато подарував мамі, коли просив її руки, стали для мене символом початку історії кохання моїх батьків. Фотографіям, де моя мама тримає у руках ці квіти, навіть присвячена окрема сукня в колекції. А весільна фото мами з татом надихнули мене використати в роботі естетику різних епох минулого століття”, – Іван Фролов. Крім того, троянда як образ пронизує всю історію колекції й зустрічається у ліпленні локації, букетах і прикрасах весільного торта.
Своє зображення епоха також знайшла в мереживах. Дизайни деяких з них є архівними вінтажними зразками легендарної французької фабрики Solstiss, які давно зняті з виробництва.
Моделями кампейну стали друзі бренду: Наталія Гоцій, Layah, Денис Грищук, серед яких навіть є реальна пара. Фотограф офіційного кампейну – Крістіна Подобед. Свій альтернативний погляд на колекцію Іван Фролов показує у власних фото. Традиційно запуск нової колекції супроводжується відео, режисером якого виступив Юрій Двіжон.