UA
    RU

    Бренд FROLOV запускає свій перший благодійний проєкт FROLOV HEART

    Редагувати переклад

    З моменту створення бренду, їхнім лого є анатомічне серце людини. Воно найкраще відображає те, що креатори вважають найбільшою цінністю – людське життя, повне любові. 


    Діти завжди потребують найбільшої підтримки та турботи. Вони ж і найвразливіші до жахіть, які відбуваються під час війни. ​​За офіційними даними, вже понад 700 дітей в Україні постраждали внаслідок терористичних дій російських окупантів. 

    Бренд FROLOV запускає свій перший благодійний проєкт FROLOV HEART-Фото 1


     

    Та, на жаль, реальна ситуація значно гірша. Сотні тисяч дітей незаконно вивезені на окуповані території, безліч важкопоранених і не менше назавжди скалічених втратою близьких. Через війну кожна без виключення дитина в Україні отримала травму, про яку пам’ятатиме все життя. Тому кошти  першого благодійного проєкту будуть спрямовані саме дітям.

    У День захисту дітей український бренд запускає свій перший благодійний проєкт FROLOV HEART. Це лімітована колекція чорних та білих світшотів з вишивкою нитками або бісером. Кожне серце вишите вручну, що робить його унікальним. Саме тому на світшоті є персональний номер, який буде відображатися поряд з унікальним серцем власника на віртуальній стіні проєкту. 


    Бренд FROLOV запускає свій перший благодійний проєкт FROLOV HEART-Фото 2

    Учасник може обрати один з існуючих варіантів вишивки серця, або ж довіритися творчості та натхненню майстра. На сайті поряд з власним номером також можна залишити своє текстове послання для дітей.

    Через війну кожна без виключення дитина в Україні отримала травму, про яку пам’ятатиме все життя. Тому кошти цього благодійного проєкту будуть спрямовані саме для них. Також FROLOV створив власне послання дітям – мультфільм, який також презентує у День захисту дітей. Це власний пластиліновий мультик. Його створила Анна Мєшкова, художниця-аніматор, яка навчає дітей мультиплікації, живопису та рисунку.



    Бренд FROLOV запускає свій перший благодійний проєкт FROLOV HEART-Фото 3

    Читайте також: Українські дизайнери в війну: Katerina Kvit


     

    Весь прибуток від продажу світшотів буде переданий «Фонду Маша» Маши Єфросініної. А також, завдяки проєкту, бренд зможе підтримати українську економіку, забезпечивши роботою майстрів.

    Статьи по теме