Дизайнери нового екологічного бренду та партнери Таша Лабунська та Маша Варфоломєєва представили дропову колекцію, що охоплює одразу два сезони – AW’20 та SS’21.
Український бренд Mashat випустив дропову колекцію DNA, присвячену зв’язкам у різних її проявах. Відправною точкою стали спіральні телефонні кабелі, які, на думку дизайнерів Таші Лабунської та Маші Варфоломєєвої, подібні до ланцюгів ДНК і повторюють модель цілого з’єднання та циклічності.
Не функціонуючі дроти вони використовували для створення спіральних аксесуарів та деталей колекції. Наприклад, спіральні мотиви можна знайти в деталях піджака та водолазки. Дизайнери також створили спіральний принт, яким прикрасили джинси, чоловічу сукню-світер та напівпрозору стьобану блузу. DNA охоплює два сезони – AW’20 і SS’21.
У своїх колекціях Mashat переосмислюють концепцію повсякденного одягу та створюють «ошатні» речі для повсякденного гардеробу. Дизайнери присвячують лінійки актуальним соціально-культурним темам. Від ментального здоров’я та вільного кохання до проблем імміграції та інклюзивності. Одна з основних цінностей Mashat – турбота про довкілля. Бренд створює одяг, використовуючи перероблені матеріали та випускає речі тільки на замовлення, не посилюючи таким чином кризу виробництва.
Читайте також: Випускниця University of Arts London створила принти для колекції LessLess
Читайте також: Балерина Соня Мохова знялася у кампейні Zhilyova Lingerie