
Бренд PRZHONSKAYA представив зйомку з американською художницею Мелоді Медоус
Бренд PRZHONSKAYA представив зйомку з американською художницею Мелоді Медоус. В об’єктиві фотографа Насті Вишні Мелоді позує в Каліфорнійській пустелі El Mirage, як данина головної ідеї весняно-літньої колекції.
Знімки передають атмосферу подорожей та змін, які є актуальними для бренду як ніколи. Самобутність моделі дозволяє у всіх деталях розглянути речі з літньої колекції та краще зрозуміти, чим надихалася дизайнерка марки.
Мелоді Медоус – художниця, стиліст та фотограф із Лос Анджелеса. Вона співпрацює з брендами Calvin Klein, Diesel та Free People. У її роботах відображається вільний каліфорнійський дух та постійний богемний стиль. Як модель Мелоді не виступає “чистим листом”, на якому пишеться історія зйомки, вона сама створює настрій та атмосферу.
Колекція весна-літо складається з контрастних рішень, елементів класичного чоловічого костюма та жіночої білизни. Це відображається не лише у крої одягу на прикладі м’яких приталених силуетів та конструктивних ліній, але й у матеріалах – технологічні тканини мають м’яку фактуру зсередини та надійно захищають від вітру. Однією з особливостей бренду є багатофункціональні речі-трансформери, які можна носити в різних поєднаннях, створюючи нові комплекти.
Пропустивши цього сезону показ у рамках тижня моди, у бренді PRZHONSKAYA працюють над оновленням концепції інтелектуальної та мінімалістичної моди з ухилом в інноваційні рішення як в одязі так і в бізнес стратегії.
Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику