
Бренд the COAT by Katya Silchenko представив цибульку нової колекції весна-літо 2021
Дизайнер Катя Сільченко завжди закладає смисли, які виявляються через деталі, гру кольору та фактуру тканини.
На цей раз до роботи над лукбуком бренд залучив кілька стилістів одночасно.
«Сучасні хіпі. Ця колекція про свободу та багатошаровість, яка несе в собі настрій Woodstock»
Женя Скварська.
Бренд також опублікував тизер до майбутньої діджитал-презентації, повну версію якої можна буде побачити вже з 18 березня на офіційній сторінці instagram.







Основними кольоровими рішеннями стали оливковий, волошковий і пшеничні тони, які сміливо чергуються з відтінком сицилійського лимона.
Модельний ряд транслює атмосферу легкості та невимушеності, жіночності та грайливості, завдяки фактурам та силуетам, характерним для бренду, а достаток колекції проявляється у широкій лінійці аксесуарів, від рюкзаків та сумок, до чобіт у стилі сафарі та витончених мюль.





«Створюючи колекцію, я завжди закладаю в неї багато сенсів, які виявляються через деталі, чи то рядок на бюстьє, чи ґудзик на манжеті жакету» — Катя Сільченко.
Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику