Колишній креативний директор чоловічої лінії Loewe змінив місце роботи.
Французький будинок Lanvin офіційно заявив, що вони змінили креативного директора – ним став Бруно Сіалеллі. 31-річний дизайнер прийшов на зміну Олів’є Лапідусу, який співпрацював із брендом з 2017 до березня 2018 року. До цього креативним директором лінійки чоловічого одягу вдома Мод була Бухра Джаррар.
Читайте також: BALENCIAGA: БРЕНД-ІНФЛЮЄНСЕР У СВІТІ МОДИ
Після відходу Альберта Ельбаза, який пропрацював у Lanvin понад 14 років, бренд зазнав втрат у фінансовому плані. З 2016 року виручка модного будинку становила лише 162 мільйони євро, що на 23% менше, ніж у 2015 році, коли Ельбаза був дизайнером чоловічої лінійки. Керівництво Lanvin заявило, що призначення Бруно Сіалеллі має внести “новий ключовий напрямок” у роботу модного Будинку.
Ми раді прийняти Бруно Сіалеллі як новий креативний директор Lanvin. Його виняткове та дуже особисте бачення, його сміливість, культура, енергія та здатність об’єднати сильну команду переконали нас. Я з нетерпінням чекаю на перші колекції Бруно, які зможуть воскресити цей дивовижний і унікальний модний будинок і заново закохати в себе наших клієнтів,
– повідомляє генеральний компанії Жан Філіп Еке.
У Бруно Сіалеллі непоганий послужний список: він співпрацював не лише з брендом Loewe, але ще встиг попрацювати під керівництвом Ніколя Жеск’єра та Олександра Венга, а також у Acne Studios та Paco Rabanne. До того ж Сіалеллі створював жіночі колекції для Balenciaga.