Закрити
UA
Мода

Bulgari вперше в історії вибрали обличчям свого бренду латиноамериканку 

Поділись:

Обранкою стала популярна актриса Ельза Гонсалес. 

Мрія Ельзи Гонсалес, про наявність якої навіть не підозрювала, збулася. Дівчина стала першою латиноамериканкою, яка отримала честь стати амбасадором італійського люксового бренду ювелірних прикрас Bulgari у Північній Америці. 

31-річна актриса, яка за останні роки встигла запам’ятатися глядачам за своїми ролями у фільмах “Аферистка” та “Малюк на драйві”, здивувалася подібним розвитком подій з двох причин. По-перше, у Мексиці вона була відома як шибеник, зовні схожа на хлопчика, а по-друге, тому що вона не звикла бачити багато жінок з такою зовнішністю як у неї у світі високої моди, коли сама акторка була ще юною. 

«У 1990-х відчувався брак різноманітності по всьому світу. Все ґрунтувалося на тому, щоби показати ідеальну жінку. Якою вона має бути, але проблема в тому, що така жінка може мати багато образів. Я вважаю за честь нагоди стати першою латиноамериканською особою бренду Bulgari. І сподіваюсь, що не останнім”. 

Її особистий стиль, вироблений роками завдяки появі на червоних килимових доріжках, зробив її однією з наймодніших селебрітіс сучасності. Втім, ніколи дівчина навіть уявити не могла, що в неї з’явиться можливість стати обличчям такого бренду. 

«Це неймовірно, тому що я відчуваю, що будь-яка дівчина мріє володіти всіма цими коштовностями… Я постійно щипаю себе, щоб нарешті прокинутися», — розповідає акторка, додаючи, що на самому початку, коли вона тільки-но почала з’являтися на публічних заходах, вона навіть уявити не могла, що їй можуть надсилати прикраси для виходу у світ. 

«Я щосили намагалася знайти кого-небудь, хто позичить мені коштовності», — додає акторка, згадуючи вечірку Vanity Fair після церемонії «Оскар», коли вона намагалася знайти щось варте, поки подруга не погодилася позичити їй ефектне намисто, яке вона в зрештою і одягла. 

posts-to-db-Фото 1

Eiza Gonzalez Photo credit: Greg Swales

«Якби хтось сказав мені того дня, що я стану послом бренду Bulgari, я б ніколи не повірила їм», — каже Ельза.

Читай також: «NOVA TALK’OVA»: «Головна місія проекту – навчити жінок любити себе»

Гонсалес також здивувалася б тоді, якби дізналася, що стане амбасадором модного бренду. Її мама – Гленда Рейна – колишня подіумна манекенниця і власниця модельного агентства, а тому знаходиться в безпосередній близькості до роботи Рейн означало для Ельзи, що вона завжди була оточена модою. Втім, дівчина ніколи не виявляла до індустрії особливий інтерес. 

“Я виросла в атмосфері постійних примірок та закулісних розбірок. Очевидно, що цей світ увібрався в мою ДНК — це закладено в мені. Але я була тим ще шибеником. Ніколи не користувалася косметикою і не укладала волосся, не вбиралася. Я стала бунтаркою щодо всього, що відбувалося вдома. Але зараз, коли я виросла і стала тією жінкою, якою завжди мала бути, я почуваюся дуже комфортно у своєму тілі”. 

Гонсалес також вдячна бренду за те, що вона може змусити свою маму пишатися нею, а також представляти щось більше завдяки своїй новій ролі в Bulgari. 

«Можливість стати частиною Bulgari – сигнал для всіх латиноамериканок. Адже це показує, що незалежно від кольору шкіри та національності ми всі прекрасні. Як іммігрантка, стати частиною бренду в Північній Америці — це гучний сигнал».