
Burberry провели ребрендинг
Новий головний креативний директор Burberry Деніел Лі провів ребрендинг і представив свою першу рекламну кампанію.
Минулими вихідними Burberry здивували шанувальників, видаливши всі публікації в Instagram. Але вже у понеділок тут з’явилися свіжі дописи – світлини з нової рекламної кампанії бренду.
Героями зйомки стали акторка Ванесса Редгрейв, футболіст Рахім Стерлінг, співаки Skepta і Shygirl, модель Ліберті Росс, син Ліама Галлахера і Петсі Кенсіт – Леннон Галлахер. Місцем зйомки обрали головні пам’ятки Лондона – Трафальгарську площу і міст Альберта. Автор світлин – Тайрон Лєбон.
Деніел Лі оновив логотип Burberry: відтепер це лицар на коні із прапором з надписом Prorsum, що в перекладі з латині означає “вперед”. Цей логотип створили у 1901 році.
Також було змінено масивний шрифт з гострими краями, який колись переробив попередник Лі – Ріккардо Тіші. Тепер назва Burberry написана тоншим і м’якшим шрифтом синього кольору. Натхнення для оновленого дизайну теж шукали в архівах компанії початку 20 століття.
Свою першу колекцію Деніел Лі покаже 20 лютого під час Тижня моди у Лондоні.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Burberry
Читайте також: РЕЙТИНГ НАЙБАЖАНІШИХ БРЕНДІВ І ТОВАРІВ КІНЦЯ 2022 РОКУ. ПЕРЕМОЖЦІ — PRADA І SAINT LAURENT
Більше від
- Трендові купальники для відпочинку на пляжі та біля басейну
- «Аромат — це інструмент комунікації»: Дмитро Слесарєв, засновник PARFUM BÜRO
- Тиждень моди у Мілані: розклад показів нового сезону і модні дебюти
- Тімоті Шаламе став обличчям електоромобіля
- Lyst Index Q2 2025: хто очолив модний Олімп – найбажаніші бренди та речі