Burberry провели ребрендинг
Новий головний креативний директор Burberry Деніел Лі провів ребрендинг і представив свою першу рекламну кампанію.
Минулими вихідними Burberry здивували шанувальників, видаливши всі публікації в Instagram. Але вже у понеділок тут з’явилися свіжі дописи — світлини з нової рекламної кампанії бренду.
Героями зйомки стали акторка Ванесса Редгрейв, футболіст Рахім Стерлінг, співаки Skepta і Shygirl, модель Ліберті Росс, син Ліама Галлахера і Петсі Кенсіт — Леннон Галлахер. Місцем зйомки обрали головні пам’ятки Лондона — Трафальгарську площу і міст Альберта. Автор світлин — Тайрон Лєбон.
Деніел Лі оновив логотип Burberry: відтепер це лицар на коні із прапором з надписом Prorsum, що в перекладі з латині означає «вперед». Цей логотип створили у 1901 році.
Також було змінено масивний шрифт з гострими краями, який колись переробив попередник Лі — Ріккардо Тіші. Тепер назва Burberry написана тоншим і м’якшим шрифтом синього кольору. Натхнення для оновленого дизайну теж шукали в архівах компанії початку 20 століття.
Свою першу колекцію Деніел Лі покаже 20 лютого під час Тижня моди у Лондоні.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Burberry
Читайте також: РЕЙТИНГ НАЙБАЖАНІШИХ БРЕНДІВ І ТОВАРІВ КІНЦЯ 2022 РОКУ. ПЕРЕМОЖЦІ — PRADA І SAINT LAURENT