
Burberry провели ребрендинг
Новий головний креативний директор Burberry Деніел Лі провів ребрендинг і представив свою першу рекламну кампанію.

Минулими вихідними Burberry здивували шанувальників, видаливши всі публікації в Instagram. Але вже у понеділок тут з’явилися свіжі дописи – світлини з нової рекламної кампанії бренду.

Героями зйомки стали акторка Ванесса Редгрейв, футболіст Рахім Стерлінг, співаки Skepta і Shygirl, модель Ліберті Росс, син Ліама Галлахера і Петсі Кенсіт – Леннон Галлахер. Місцем зйомки обрали головні пам’ятки Лондона – Трафальгарську площу і міст Альберта. Автор світлин – Тайрон Лєбон.

Деніел Лі оновив логотип Burberry: відтепер це лицар на коні із прапором з надписом Prorsum, що в перекладі з латині означає “вперед”. Цей логотип створили у 1901 році.

Також було змінено масивний шрифт з гострими краями, який колись переробив попередник Лі – Ріккардо Тіші. Тепер назва Burberry написана тоншим і м’якшим шрифтом синього кольору. Натхнення для оновленого дизайну теж шукали в архівах компанії початку 20 століття.

Свою першу колекцію Деніел Лі покаже 20 лютого під час Тижня моди у Лондоні.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Burberry
Читайте також: РЕЙТИНГ НАЙБАЖАНІШИХ БРЕНДІВ І ТОВАРІВ КІНЦЯ 2022 РОКУ. ПЕРЕМОЖЦІ — PRADA І SAINT LAURENT
Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику