Бути в потоці: нова колекція спортивного одягу та купальників від ANTMY

A.FLUX [потік] — літня колекція про пошук стану потоку через спорт та відпочинок. Щоб відобразити різні шляхи входження у цей стан колекція розділена на дві капсули: sportwear та swimwear.

Бути в потоці: нова колекція спортивного одягу та купальників від ANTMY-Фото 1

Обличчям спортивної капсули символічно стала українська підприємиця Яна Стрєльцова. Робота чи бізнес, родина та дім, особисті справи та саморозвиток — кожен елемент життя потребує уваги та енергії. У стані потоку ми здатні правильно розставляти пріоритетність задач та сфер, що потребують уваги. Саме тому бренд запросив до співпраці над зйомкою Яну Стрєльцову — ефективну підприємицю, маму, чарівну та наповнену енергією жінку, що є адептом здорового способу життя, жінку, що перебуває у стані потоку.

ANTMY продовжує створювати колекції, які акцентують на фізичних та ментальних станах. Flux — це інструмент до пошуку власного «потоку». Біг, фітнес, барре, прогулянки парком або йога. Тіло точно знає, яка фізична активність наповнить його енергією. Головне — дослухатись та відчувати свої стани-маяки,

— коментує дизайнерка бренду Елєн Чорноусова.

Бути в потоці: нова колекція спортивного одягу та купальників від ANTMY-Фото 2
 
Бути в потоці: нова колекція спортивного одягу та купальників від ANTMY-Фото 3

У спортивній капсулі A.FLUX представлені: топи, велосипедки та комбінезони. Серед кольорів основними лишаються білий та чорний. Розширюють палітру відтінки пудровий та ліловий. Характерною рисою капсули є комбінація різних за фактурою тканин: рубчик у поєднанні з гладким трикотажем вигідно підкреслюють лінії тіла у розмірному ряді від XS до L. Лінійність, як притаманна риса у дизайні ANTMY, збережена за допомогою техніки вертикального крою, що візуально повторює течію річки та передає стан потоку.

Бути в потоці: нова колекція спортивного одягу та купальників від ANTMY-Фото 4

U-образний глибокий виріз на спині комбінезона у поєднанні з велосипедками правильної довжини
візуально подовжує силует та згладжує лінію талії. Топ та вкорочені велосипедки розроблені для
універсального використання: спортивні заняття чи елегантний sport-outfit. Перевагою топу A.Flux є
наявність вставних чашок, що забезбечують високий ступінь підтримки грудей, а делікатні бретелі,
перехрещені на спині, регулються по довжині і не стоворюють відчуття дискомфорту.

Читайте також: Це все про льон: нова колекція Atelier Handmade

Велосипедки з завищеною посадкою та високою лінією бедра мають ефект підтягування та візуального
подовження силуету, при цьому не завдаючи тиску на тіло. Даний ефект забезпечується за допомогою
еластичностичного матеріалу.

Бути в потоці: нова колекція спортивного одягу та купальників від ANTMY-Фото 5
 
Бути в потоці: нова колекція спортивного одягу та купальників від ANTMY-Фото 6

У капсулі swimwear представлені: суцільний купальник з вирізами та роздільний сет з топу та бікіні. Доповнюють капсулу дві моделі carryover: суцільний купальник A.Balance та Picasso. Топ з сету має асиметричний крій та зручні регулюванні бретелі. А суцільний купальник вирізняється акцентними вирізами, що за даними аналітичної платформи Lyst лишається серед пляжних трендів. Перевагою суцільних купальників є можливість їх комбінації з повсякденним одягом у якості боді.

Бути в потоці: нова колекція спортивного одягу та купальників від ANTMY-Фото 7

Кольорова палітра складається з трендового небесно-блакитного, класичного білого та чорного кольорів. Доповнюють різноманіття кольорів коричневий та сіро-блакитний відтінки. Тендітним акцентом та прикрасою капсули стала літера «А», зображена на топах, легінсах та комбінезонах. Окрім того, що це символ бренду, вона також має на меті нагадувати кожній дівчині, що її фізичний стан є першочерговим для добробуту не тільки її ментального здоров’я, але і щастя тих хто поруч.

Колекція вже доступна у ЦУМ Київ та на онлайн платформах бренду.

ANTMY — український бренд одягу та аксессуарів, створений у 2020 році. ANTMY — абривіатура від слова «ANATOMY», бо саме базові лінії тіла враховуються і транслюються з колекції в
колекцію. Анатомія стилю, анатомія тіла та анатомія ментального здоров’я — філософія дизайнерки Олени Чорноусової, втілена в бренді. Основна мета бренду — створювати одяг для занять спортом, відпочинку та повсякденного життя, що буде невагомий та комфортний наче «друга шкіра».

Статьи по теме