Мода на усвідомленість ставати все популярнішою.
Як відомо, модна індустрія забруднює довкілля більше всіх інших, тому багато брендів поступово починають відмовлятися від натурального хутра та шкіри, а також знаходять альтернативні матеріали пластику та синтетиці. А з ювелірними компаніями все складніше, адже там не вдасться помітити дорогоцінні метали та каміння на щось інше.
Але ювелірний будинок Cartier, спільно з французьким конгломератом Kering та Радою з відповідального ювелірного бізнесу знайшли вихід із цієї ситуації – вони підписали пакт про екологічність коштовностей та годин. Про це повідомляє джерело WWD.
Така реакція люксового бренду пов’язана з тим, що в сучасному світі все гостріше ставати питання збереження землі та атмосфери та молоде покоління стало екологічно орієнтованішим. Саме вони є майбутніми покупцями ювелірних виробів, тому Cartier та Kering задумалися про зміну стратегії ведення бізнесу.
Читайте також: Парфумерний будинок Chanel представив новий флакон Chanel №5 із переробленого скла
Нова програма з усвідомленості називається Watch and Jewelry Initiative 2030 (“Ініціатива годинників та ювелірних виробів 2030”). Завдяки ній компанії планують зменшити викиди вуглецевого сліду, а також підтримка та захист біорізноманіття.
Ми маємо докази того, що разом ви набагато сильніші і могутніші для досягнення благородних цілей,
– Каже керуючий директор Kering Жан-Франсуа Палюс.
Сиріл Віньєрон, генеральний директор Cartier, повідомив, що вони планують підключати й інші бренди, але почнуть із європейських, наприклад, з Tiffany. Також він закликає всі модні лейбли приєднатися до їхньої ініціативи, щоб покращити екологічну ситуацію.