
CHER’17 × Київський метрополітен: колаборація, що звучить у ритмі міста
Лімітована колекція, натхненна історією метрополітену.
CHER’17 і Київський метрополітен об’єдналися, щоб відсвяткувати 65-річчя метро — символу стійкості і надійності, який з’єднує різні куточки міста і його людей. Для цього CHER’17 розробили лімітований дроп про ритм, людей і любов до міста, яке ніколи не зупиняється.
Про дизайн колекції
Дизайн колекції відсилає до архітектурних пам’яток та символізму метро. Від мозаїк станції «Золоті ворота», які зберігають історію Києва, його спадщину та глибину сенсів, до декоративного панно станції «Хрещатик», створеного мисткинею Оксаною Грудзинською. Це сплетіння минулого і сучасності, де кожна річ стає носієм пам’яті про місто, у якому ми живемо, творимо й любимо.

Про колекцію
До колекції увійшли: футболка з touch-ефектом, що змінює колір при дотику, футболки з принтами мапи метро та мозаїкою «Золотих Воріт».

Лонг із зображенням жетона, картата сорочка, чорно-білий шарф, шопер, шкарпетки та стікерпак. А ще прикраса у формі жетона, брелок у вигляді жетона і знаку метро, прикраса у формі жетона, хустка із елементом панно із станції метро «Хрещатик».

Усі речі мають лаконічні силуети у стриманій стилістиці та кольорах метрополітену. Прибуток від продажів колекції, натхненної історією метрополітену, буде передано до фонду «Діти Героїв», який підтримує дітей, що втратили батьків через війну.

«Для нас це не просто колекція — це подяка метрополітену, який щодня тримає ритм міста, без якого щоденне життя міста було б неможливим, та де навіть у найстрашніші ночі, безпечно», — коментує співзасновниця бренду Тетяна Парфільєва.

Благодійна колекція CHER’17 × Київський метрополітен уже доступна у магазинах бренду та на сайті.




Фото: надані пресслужбою
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин “Luminescence”, натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші