Закрити
UA
Мода

Чіткий план: 5 порад про те, як скласти свою карту стилю

Поділись:

Сьогодні ми все частіше бачимо послугу “Складання карти стилю” у прайс-листах персональних стилістів. Настав час розібратися, що це таке і чи можна зробити картку самостійно.

posts-to-db-Фото 1

Поняття «карта стилю» у побут кілька років тому запровадили стилісти. В ідеальному світі це велика презентація з рекомендаціями щодо зачіски, макіяжу, з прикладами образів на всі випадки життя та повним списком ваших подальших покупок. 

Однак, дозволити собі таке задоволення може не кожна. Зате кожна має доступ до інтернету, програму PowerPoint на комп’ютері та уявлення про те, що для неї комфортно. І тому скласти власну персональну карту стилю можна і без допомоги стиліста.

Читайте також: 5 ПОМИЛОК, ЯКІ ДОПУСКАЮТЬ НАВІТЬ САМІ СТИЛЬНІ ЖІНКИ

Нехай вона і не буде такою повною, як у виконанні спеціаліста, але певний вектор точно задасть і допоможе позбавитися непотрібних покупок. Покроково знаємо як це зробити.  

Крок перший: визначте свій цвітотип

Колірна характеристика зовнішності – одна з основ при складанні карти стилю. Адже залежно від цього ви вибиратимете основні кольори свого гардеробу.

Для початку вам потрібно зрозуміти, до якого типу ви належите. У добре освітленій кімнаті піднесіть до обличчя білий лист і придивіться до віддзеркалення у дзеркалі. Якщо шкіра набуває трохи рожевий відтінок, то ваш тип холодний, а якщо жовтуватий – то теплий.

posts-to-db-Фото 2

Після цього слід визначити свою контрастність. Якщо колір очей, волосся і брів сильно виділяється на тлі решти, то ви контрастний тип. А от якщо очі, волосся та шкіра перегукуються між собою, то ваш тип – приглушений. 

Тепер залишилося лише порівняти результати визначення кольоротипу: холодний і контрастний – зима, холодний і приглушений – літо, теплий і контрастний – осінь, а теплий і приглушений весна.  

posts-to-db-Фото 3

Для кожного кольоротипу є свій базовий набір відтінків, знайти який не складе труднощів. Ми радимо відразу занести список ваших кольорів у презентацію в PowerPoint – нехай це буде перший слайд вашої карти стилю, щоб ви нічого не забули. І вже спираючись на палітру кольорів переходьте до наступного етапу.

Крок другий: вибрати свій улюблений стиль

Зробити це набагато простіше, ніж здається. Дайте відповідь собі на питання, в якому одязі вам найкомфортніше. Але тільки будьте гранично чесні та спирайтеся не на подіумні та Instagram-тренди, а на свої відчуття. Пам’ятайте, що ті ж гостромодні об’ємні жакети комусь надають крихкості, а когось, навпаки, візуально дуже збільшують. І таке подвійне дно практично у кожної трендової речі.

posts-to-db-Фото 4

Перегляньте свої старі фотографії та подумайте, на яких ви собі найбільше подобаєтеся. Наприклад, якщо 10 років тому ви сфотографувалися у вбранні в стилі бохо-шик і цей вид, незважаючи на роки, не викликає у вас поблажливої ​​посмішки, то це привід повернутися до такого модного напрямку. Але вже у сучасному прочитанні.

Читайте також: ЯК ЗНАЙТИ СВІЙ СТИЛЬ І ЗАЛИШАТИСЯ ВІРНОЮ ЙОМУ

Якщо ви не до кінця довіряєте своїм внутрішнім відчуттям, згадайте, у яких вбраннях ви збирали найбільше компліментів – у ділових костюмах, велосипедах та світшотах чи ретро-сукнях. Який образ отримав найбільше «лайків», той і найкраще наголошує на вашій індивідуальності.

Знайдіть у streetstyle-звітах або серед виходів селебріті ті образи, які вам подобаються найбільше і яких ви прагнете. Занесіть ці фотографії разом зі своїми знімками до карти стилю і завжди орієнтуйтеся на них перед черговим походом до торгового центру.

Крок третій: провести розбір гардеробу

Це дуже важливий крок на шляху до складання карти стилю, і його не можна пропускати. З’ясувавши, які речі підходять вам найбільше, поспішайте позбутися «спокусників», які вибиватимуть вас із потрібного русла.

posts-to-db-Фото 5

Наприклад, якщо ви визначили, що ваш стиль діловий, а відтінки вам підходять з природної палітри, то навіщо залишати в гардеробі сукню з паєтками кольору ядреної фуксії, куплену на розпродажі за принципом «а раптом знадобиться»? Воно не тільки займає місце, але й може стати причиною модного провалу, коли ви вирішите його одягнути.

Читайте також: КРУГОВОРОТ РЕЧІВ: ЩО РОБИТИ З ОДЯГОМ, ЯКА БІЛЬШЕ НЕ ПОТРІБНА

Крок четвертий: сформувати базовий гардероб

Розбір гардеробу корисний ще й тим, що допомагає виявити “білі плями”. Якому б стилю ви не віддали перевагу, його основа – це базовий гардероб. Що ж до нього входить? Мінімальний набір – це класичні джинси, біла та чорна футболки, балетки, нюдові човники, гольф нейтрального кольору, спідниця-олівець. 

posts-to-db-Фото 6

На перший погляд, це здається якимось нудним переліком, але насправді без цих речей неможливо якісно опрацювати свій образ. Ось узяти навіть джинси та футболку. Доповнивши їх жакетом, ви отримуєте діловий стиль, а курткою-косухою вже рок-н-рольний.

Читайте також: БАЗОВІ РЕЧІ, ЯКІ Є У ГАРДЕРОБАХ ЗІРОК

Тому нехтувати базовим гардеробом не варто. Просто допрацюйте його залежно від ваших стилістичних уподобань. Якщо у вас у лідерах бохо-шик, то додайте до вищезазначеного списку черевики-козаки та кардиган. А якщо до душі гранж – то картату сорочку, сукню-комбінацію та biker boots.

Для базового гардеробу бажано також завести окремий слайд у вашій карті стилю – щоб розуміти, які речі вже є, а які варто вкластися. 

Крок п’ятий: скласти образи на різні випадки життя

Для того, щоб виконати цей пункт, вам необов’язково мати всі речі в наявності. Спираючись на власні ідеї, а також вже збережені образи знаменитостей і зірок streetstyle, постарайтеся скласти свої ідеальні луки. Для походу на роботу, зустрічі з друзями, прогулянок у парку, побачення, короткої подорожі тощо. – Залежно від вашого способу життя.  

posts-to-db-Фото 7

Шукати одяг варто у онлайн-магазинах. Раніше для такого продумування образів чудово підходив портал Polyvore, але відколи він припинив свою роботу, можна впоратися із завданням і в PowerPoint. Головне знайдіть сайти, на яких одяг знято окремо та на білому тлі. І збирайте свої бездоганні комбінації.

posts-to-db-Фото 8

Не забувайте і про аксесуари – їх також варто додавати у розкладку кожного образу. Адже в стилі, як і у всьому іншому, дуже важливі деталі.