Компанія ще більше заглиблюється у сталий розвиток та надає приклад іншим брендам.
Chloé демонструє чудові показники формування стійкої політики свого виробництва. І поки інші лейбли тільки вирішуються на “зелений” перехід, цей бренд вже працює на тому, щоб допомогти мінімізувати неповоротну шкоду від модної індустрії.
Instagram/@chloe
Так, компанія оголосила про те, що розробляє спеціальний інструмент для того, щоб контролювати виконання соціальної відповідальності. Що це означає? Всім відомо, що модна індустрія просідає у питаннях соціальної відповідальності і багато fashion-гігантів нехтують цим або займаються грінвошингом, лише прикриваючись своєю соціальною позицією. Chloé взялися розробити спеціальний інструмент, спільно з вченими Французького інституту моди та Національної консерваторії мистецтв та мистецтв Франції, який дозволить контролювати робочі відносини.
Цей інструмент вивчатиме шість критеріїв соціальної ефективності: гендерна нерівність, прожитковий мінімум, різноманітність та інтеграція, навчання працівників, їх добробут та якість роботи. Він не лише аналізуватиме роботу компанії, а й партнерів – постачальників та інших.
Коли ми говоримо про соціальний вплив, у нас є жорстка система вимірювання відповідності вимогам, але ми не маємо інструменту, щоб сказати, що ми надаємо позитивний соціальний вплив і здатні змінити життя людей. Ми вирішили створити наш власний інструмент, яким ділитися як відкритим вихідним кодом,
– Розповіла директор зі сталого розвитку Chloé Од Вернь.
Згідно з прогнозами, цей інструмент можна буде реалізувати вже у 2023 році для усієї модної галузі і не лише.
Читайте також: Sustainability Guide: Подкасти про усвідомлене споживання, які варто послухати
Chloé – перший європейський бренд, який отримав статус Б Корп незалежної некомерційної організації (Benefit Corporation). Це великий крок у сталому розвитку та відмінний приклад для наслідування!