Чокери – однозначно одна з найсильніших та найстійкіших модних тенденцій останнього року. Повернувшись із рейвових 1990-х, вони так щільно сіли нам на шию, що розлучитися з ними не в змозі жодна справжня fashionista. Процес прямо протилежний: купивши один чокер, зупинитись вже неможливо і хочеться їх колекціонувати.
Розумниця та красуня Надя Дорофєєва, за її власним зізнанням, сама з таких дівчат. Тому не дивно, що першим аксесуаром, який учасниця гурту «Час та Скло» створила для свого бренду одягу It’s My Dodo, став саме чокер:
Моя любов до цього аксесуару почалася з дитинства – пам’ятаю, я постійно носила модний тоді дротяний чокер. Вони завжди в тренді – кожна дівчинка може дозволити собі придбати цей універсальний аксесуар або замовити кілька чокерів у різному стилі, щоб змінювати залежно від настрою та образу
За словами Наді, чокери It’s My Dodo – це продовження її власного стилю та кожну з представлених моделей (а це вже понад 130 варіацій) співачка сама із задоволенням носить.
Ще однією перевагою чокерів авторства Наді Дорофєєвої є їхня демократична ціна. Тому не дивно, що клієнтки бренду так захопилися, що тепер вимагають від It’s My DoDo продовження. Чим Надя та її команда активно й займаються.
До речі, крім розширення лінії чокерів та роботи над основною лінією одягу, бренд має ще й колекцію браслетів з прикрасами зі срібла від бренду Kochut Jewelry. Саме ця марка була автором обручок Наді та Володимира Дантеса.
Читайте також:
СУХИМО З ВОДИ: ВИБИРАЄМО КУПАЛЬНИК ДЛЯ СВОЄЇ ФІГУРИ
5 ПОРАД ЯК СТВОРИТИ ЖІНОЧНИЙ ОБРАЗ
І В ОФІС, І НА ПОБАЧЕННЯ: 10 ПАР Зручного ВЗУТТЯ, ЯКІ ЗАХОЧЕТЬСЯ КУПИТИ