Днями бренд Christian Louboutin відсвяткував 30-річчя фірмової червоної підошви.
Крістіан Лубутен придумав червону підошву у 1993 році. Всі, хто цікавився історією бренду, знали звідки прийшла ця ідея: готуючись до нової презентації, дизайнер побачив, як його асистентка фарбувала нігті червоним лаком, тож він взяв лак і пофарбував взуття.
На 30-річчя Лубутен зізнався, що червона підошва все-таки виникла не випадково. У 1992-1993 роках, коли почав робити ескізи, він особливо надихався творчістю Енді Воргола. В центрі уваги дизайнера були яскраві кольори, які складали основу палітри художника. В результаті він намалював різнокольорове взуття. На ескізах кольори були усюди, навіть на підошвах. Крістіан Лубутен розповів:
“Коли прийшов перший прототип, я подумав, що він має добрий вигляд у кожному кольорі. Тоді я не думав про торгову марку, навіть не знав, що воно таке. Я просто завжди намагався бути вірним своїм початковим ескізам. Червона підошва прийшла із серії малюнків, на яких підошви були різних кольорів, а не тільки червоного. Тоді я подумав, якщо б довелося обирати один, яким би він був. Потім мені прийшла така думка: багато людей не люблять кольори. Але й такі люди носять червоне – на нігтях, на губах. Я бачив багато жінок, які стверджували, що ніколи не носять кольори. Я їм казав, а як же ваші нігті. Вони відповідали, що це інше. Тому червоний колір – він інший. Тож я й подумав, якщо обирати один, то це має бути саме червоний”.
До речі, ювілей бренд Christian Louboutin відсвяткував грандіозним шоу – танцювальною постановкою французького хореографа Садека Берраба.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Christian Louboutin
Читайте також: ПАРИЗЬКИЙ GALERIES LAFAYETTE ПРЕДСТАВИВ БРЕНД JACQUEMUS: ОРИГІНАЛЬНІ ІНСТАЛЯЦІЇ, ЕФЕМЕРНЕ КАФЕ ТА КВІТКОВИЙ МАГАЗИН