
Cмак солоного вітру, шелест хвиль: UPSLOWUSE презентував колекцію, присвячену Азовському морю
У колекції — бавовна, пофарбована відваром степових рослин — природна палітра вечірнього неба над морем, мушлі — як символ збереженої пам’яті й ніжності, що виходить із глибин.
Цього сезону у стінах Мистецького Арсеналу свою нову колекцію «Stolen sea» показав бренд свідомого споживання UPSLOWUSE.
Азовське море — як натхнення
Колекція натхненна теплими спогадами дитинства й нескінченними горизонтами Азовського моря. Море, яке сьогодні є для нас не просто географічною точкою на мапі, а символом того, що відібрали, — простором дитинства, свободи та літа, яке більше ніколи не буде таким, як раніше. Але саме ці спогади живуть у кожному: смак солоного вітру, аромат степових трав, шелест хвиль і відчуття нескінченних горизонтів.

«Ми створили цю колекцію як данину морю, яке відібрали, але яке назавжди залишилось у наших серцях через спогади. Кожен образ — це частинка ностальгії та стійкості: відчуття безтурботності й одночасно сталевих реалій», — зазначає креативна директорка бренду Міла Огли.

У новій колекції UPSLOWUSE простежуються мотиви Азовського узбережжя. Бавовна, пофарбована відваром степових рослин — природна палітра вечірнього неба над морем. Пляжні мотиви, інтегровані в міський ритм — купальні костюми, що органічно перетікають у повсякденні образи. Принти хвиль і бризу — візуальні метафори дотику моря. Мушлі — як символ збереженої пам’яті й ніжності, що виходить із глибин. Металізовані акценти — як символ стійкості, нагадують про силу пам’яті й трансформацію досвіду.

Пляжна естетика та міська практичність
Ключові моделі колекції: легкі топи, що підкреслюють невимушеність літнього стилю; сукні, як продовження купальних костюмів; джинси з апсайкл-деніму, які додають урбаністичного ритму; багатофункціональний халат-накидка, що поєднує пляжну естетику й міську практичність.

Апсайкл — як основа колекції
Особливе місце займають матеріали. Апсайкл-джинси та переплавлена сталь — символ трансформації й повторного життя. Тканини з океанічного пластику — віддзеркалення екологічної місії бренду. Натуральні барвники зі степових рослин — відсилка до коріння та природи.

Кожна річ несе у собі пам’ять про дні, коли відпочинок на морі був природною частиною літа, коли саме море формувало наші уявлення про свободу.

Колекція — це нагадування, що море може бути відібраним фізично, але його тепло й спогади неможливо стерти. UPSLOWUSE прагне, щоб ця колекція стала емоційним зв’язком із місцем, яке залишиться в культурній та особистій пам’яті багатьох поколінь.








Фото: Andriy Sokolov
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші